Sv: Drive-Out Vagn
åh.... avis
åh.... avis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
åh.... avis
Min maratonvagn från Tidaholm väger inte så mkt när man kör den men den är tung om man lyfter den från marken. Vi använder den att köra in unghästarna med. (även Besk som är 8 får dra den )
Grattis igen förresten. Kan du se bilden nu?
Nu förstår jag vad du menar! Jisses vad rejäl DO'n var!! Håller med om att det känns som om maratonvagnen rullar lättare. Får se hur det känns när jag kör med den. Hade ingen aning om att den var SÅ rejäl/tung, trodde att den mer var åt Roslagsvagns hållet... Ska försöka åka iväg å väga den vid tillfälle. De trodde på DO att den vägde runt 80kg, å vi har inte bildäck på våra. Är iaf väldigt nyfiken på att få köra med den!Ja, alltså rockarden vägde säkert inte lika mycket som maratonen men den kändes tyngre att dra (drog den själv ner till anläggningen ibland för att spänna för hästen där) än vad maratonen gör faktiskt! Maratonvagnen rullar mycket lättare! Märktes även på hästen första gången vi körde med den! Han sprang på som tusan-precis som han inte hade någon tyngd alls bakom sig!:smirk:
Ha ha, den vagnen mailade jag med dem om när jag såg annaonsen. Visste ju att den var för stor men hoppades på ngt vis att den skulle passa ändå... Men ibland kan inte tron försätta berg, hur mkt man än försöker! Kul att den känns bra för dig iaf, ser kanon ut helt klart! Vet du var den väger månne?Jag har en Troed Hansson tillverkad maratonvagn!
Nu förstår jag vad du menar! Jisses vad rejäl DO'n var!! Håller med om att det känns som om maratonvagnen rullar lättare. Får se hur det känns när jag kör med den. Hade ingen aning om att den var SÅ rejäl/tung, trodde att den mer var åt Roslagsvagns hållet... Ska försöka åka iväg å väga den vid tillfälle. De trodde på DO att den vägde runt 80kg, å vi har inte bildäck på våra. Är iaf väldigt nyfiken på att få köra med den!
Ha ha, den vagnen mailade jag med dem om när jag såg annaonsen. Visste ju att den var för stor men hoppades på ngt vis att den skulle passa ändå... Men ibland kan inte tron försätta berg, hur mkt man än försöker! Kul att den känns bra för dig iaf, ser kanon ut helt klart! Vet du var den väger månne?