JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Är det någon som har selen Drive out Duo Plus? Är ni nöjda? För- och nackdelar?
Ska mäta lite i helgen och kanske klicka hem en sådan, men skulle vilja höra lite åsikter om den först.
Utrustning
Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan...
2
3
Kropp & Själ
Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Relationer
Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2
3
4
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Importera från USA
Övr. Hund Jag har akt med hundar fran USA till Sverige flera ganger och det ar inte alls svart aven om det ar lite bokigt. Eftersom vi inte har...
hastflicka
8 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 547
Hund
Senast tagna bilden XVI
Svar: 463
Visningar: 26 228
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Min valp växer så himla fort! 😵💫 :nailbiting: :heart Nyss, alltså verkligen nyss, var hon en liten bäbis. Nu ser hon mer än halvvuxen...
Capybara
Idag kl 10:24
Svar: 669
Visningar: 45 518
Hund