JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Är det någon som har selen Drive out Duo Plus? Är ni nöjda? För- och nackdelar?
Ska mäta lite i helgen och kanske klicka hem en sådan, men skulle vilja höra lite åsikter om den först.
Utrustning
Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan...
2
3
Kropp & Själ
Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Relationer
Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2
3
4
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Högerregeln
Juridik & Ekonomi Skåne är också det enda ställe där jag kört där det totalt saknats skyltar i korsningar.
Anekdoten säger att skyltarna togs ner vid nåt...
tanten
Alldeles nyss
Årets skattebesked
Juridik & Ekonomi Jag tjänade typ 10K förra året (jobbade extra en månad, studerar), får tillbaka all skatt jag betalade. Sambon får betala tillbaka 10K...
Tonto
2 minuter sedan
Hundarnas bästa vän, elbilen. Kyla och värme
Övr. Hund Eller hur, Vilka elbilar för 150K får man plats med två stora-medelstora hundar ens.
Vilken hund får plats i en tesla? (Inte för att...
Tonto
4 minuter sedan
Svar: 17
Visningar: 545
Hund
Silverduk
Övr. Hund Jag har ett par olika, en av de större upplever jag är av lite bättre kvalitet. Mest att jag upplever att den är lite tjockare/tätare...
attheedge
10 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 51
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Jag funderar på Kejsartetror. Jag har en glödbandstetra kvar från ett gammalt gäng. Så dessa ska jag komplettera med också.
/Lizzie
lizzie
Idag kl 15:07
Svar: 1 300
Visningar: 34 885
Djur
Skoning
Hästvård Finns det seriöst folk som broddar i tån på "vanligt" gräsunderlag? Vid vilka tillfällen och vad motiverar dom det med? Hur gör de övrig...
Murray
5 minuter sedan
Svar: 14
Visningar: 215
Vård
Annonsera Mera VIII
Gnägg Som bäddat för missförstånd! O_o
Cam
7 minuter sedan