Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning jippi äntligen nu kommer bilder på hela ekipaget efter ombyggnaden av vagnen då den fick bla stötdämpning. som ni ser är de min lille...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 549
Senast: Annifrid
·
B
Körning skulle gärna vilja se lite bilder på tvåspannskörning. Funderar på att bygga om en rockad och köra tvåspann med mina shettisar..dubbel...
Svar
19
· Visningar
3 597
Senast: Trygg
·
Körning Tränar ju nu min häst för inkörning! O idag pratade jag o tränaren om detta med utrustning. Han sade att han har en vagn jag kan få...
Svar
11
· Visningar
1 189
Senast: Tussilago
·
C
Körning Var inne på kuskringens hemsida... Där ligger tävlingsterminen uppe inför nästa år, de som är anmälda. :confused: 11 tävlingar inom...
Svar
8
· Visningar
1 132
Senast: Carolus
·
Körning Vad rekommenderar ni för typ av släde till två amatörer som bara kört rockard förut? Vilka fällor kan man gå i som köpare? Hästen är en...
Svar
7
· Visningar
2 154
Senast: Lejonelle
·
S
Körning ni som kör med rockard/sulky på vintern, har några speciella däck just för vintern??
Svar
19
· Visningar
1 610
Senast: Sellan
·
Körning En tanke med det här med skygglappar, jag får i juli hem en 6-åring som enbart körts med skygglappar, det där är helt nytt för mig då...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 801
Senast: Corminta
·
Körning till shettis.. Någon som har/haft en sådan? Vad tycker ni om den? Bara skräp eller fullt duglig till lite hobbykörning med rockard.
Svar
7
· Visningar
1 363
Senast: _L_
·
Körning har precis köpt en rockard :banana: men det finns ingen svängel på den o skulle nu vilja ha lite tips på hur man kan göra en... har...
2
Svar
30
· Visningar
2 506
Senast: satanic
·
Körning Är det någon här på buke som ska gå kuskutbildningen bruks- och skogskörning som börjar i oktober på Kvinnersta? :)
Svar
12
· Visningar
1 251
Senast: Asfolath
·
Körning Har ni koll på vårt svenska lag!? Cissi i ledning efter dressyren, på 33,0 straff, 7 straff före tvåan! Lotta 5a och Marie 9...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: Farao
·
Körning Det är så att jag kör en liten shettis emellanåt. Inget vidare seriöst, utan bara som "hobbykörning" ute. Men nu funderar jag på att...
Svar
1
· Visningar
834
Senast: Dragonfruit_
·
M
Körning Är det någon som vet vart man får tag i en giggsele av bra kvalité passande Shetlandsponny?. Helst med mässingsspännen. Även begagnad...
Svar
6
· Visningar
1 144
Senast: _L_
·
Körning Vad har ni för längd på tömmarna till era ponnys. Jag har ett 2 årigt russ och de tömmarna som var med equilexselen känns på tok för...
Svar
4
· Visningar
2 949
Senast: Chlo
·
L
Körning Tro det eller ej men jag har ÄNTLIGEN köpt vagn!! :love: En begangnad roslagsvagn!! Den kommer i veckan!! Kan knappt vänta...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 788
Senast: linneaforss
·
J
Körning har äntligen varit ute å kört::bump: :bump: körde på ridskolan och fick först köra själv med medhjälpare som gick bervid mig:bow: då...
Svar
3
· Visningar
896
Senast: johanna_h
·
U
Körning Hej Är lite nyfiken på vilka körgrenar som finns (förutom trav på bana). Jag har tidigare pysslat med tävlingstravare. Nu har jag...
Svar
7
· Visningar
1 526
Senast: Cämz
·
G
Körning Startar en ny tråd, eftersom jag inte hann få svar innan kraschen. Vad ska man ha för utrustning när man tävlar i tömkörning...
Svar
9
· Visningar
1 164
Senast: Tussilago
·
E
Körning Hej.. tänkte kika vad ni här på Buke gör med era russ? Använd görna en massa bilder... Dom säger ju;En bild säger mer än tusen ord! :love:
Svar
2
· Visningar
1 052
Körning Nu har jag invigt åkvagnen efter att ha fixat till den! Det blev en härlig kvälltur i förgår och många som vända på huvudet. På ett...
2
Svar
29
· Visningar
2 566
Senast: gadriel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?