N
Nora
Sv: Att köra med skygglappar
Då får vi hålla oss till minoriteten då
Då får vi hålla oss till minoriteten då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Se den var rolig! Om du provar "tvärtom" istället?Känns som om du har någon sorts "snabbköpslösningsåsikt" som inte tar hänsyn till vare sig individ eller situation. Synd, tycker jag, eftersom det är det som all hästhantering egentligen handlar om, att vara lyhörd nog att anpassa sig...
"I par & spann körning är ju skygglappar ett måste för att kunna påverka rätt häst på rätt sätt."Btw vet jag inte om jag någonstans i denna tråd sett något om att man måste ha lappar om man kör par, eller spann för den delen...
LIA skrev:"I par & spann körning är ju skygglappar ett måste för att kunna påverka rätt häst på rätt sätt."[/I]
Klippt ur ett inlägg ovan.
LIA
Har jag skrivit något, som får dig att tro, att jag anser något annat?För mig är det NH står för inte något som måste göras vid ett visst tillfälle, med speciell utrustning.
Nej, vi har tydliga problem med kommunikationen, du och jag. Jag har tagit upp uttalanden och påståenden, som jag anser vara diskutabla, men inte diskuterat lappar i sig, vilker jag redan framfört flera gånger.Jag förstå inte riktigt vart du vill komma med din diskussion...
LIA skrev:För mig får du och andra (om man törs uttrycka sig så i den här tråden :smirk: ) använda dom hjälpmedel man anser sig behöva (såsom du exempelvis berättat). Jag bryr mig inte, så länge dom inte är skadliga för djuret.