Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Här kommer lite bilder från gårdagens tävling i Herrevadskloster. Vi debuterade i MSV, slutade 9:a av 10 ekipage. Inte dåligt tyckte...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Ella-82
·
Körning Hej, Har funderingar på att börja tömköra min åring nu till hösten för senare inkörning. Min plan är att hunnit få vagn bakom ett par...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: sofflan82
·
Körning Jag vet också att det ej är tillåtet med namn i dessa trådar men tips mottages tacksamt på kunniga jordnära "gubbar" (eller gummor) som...
Svar
3
· Visningar
1 063
F
Körning Har varit med med min kompis häst på ett barnläger o kört barnen med vagnen o Har sista dagarna börjat märka att hon undviker att gå...
Svar
5
· Visningar
1 278
Senast: druttenplutten
·
Körning Jag letar efter lite snygga huvudlag (till körning och visa på premiering typ) till våra två Nordsvenskar hemma. Eftersom de är...
Svar
3
· Visningar
1 178
Senast: satanic
·
Körning Nu har jag anlitat Fotograf Lillebror. Varierande bildkvalitet och han verkar tyckt det var absolut roligast när jag körde "fort". :)...
2
Svar
32
· Visningar
2 664
Senast: MittNyaJag
·
Körning Är det någon här som har erfarenhet eller vet något om vagnar från dem? Vill veta allt!!! (tyvärr kan jag inte visa någon bild, modem...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 981
Senast: Madde
·
Körning Har sökt igenom de flesta trådar jag kunnat hitta ang. selen från hööks (bröstselen) men min fråga kvarstår, varför är den så dålig? Det...
Svar
14
· Visningar
1 357
Senast: LIA
·
R
Körning Till er tävlande människor här inne. Jag har sutti och kollat på mängder med bilder på ekipage...enbet,par,fyrspann och i dressyr...
Svar
1
· Visningar
940
Senast: Ella-82
·
T
Körning Jag har ärvt en gammal loksele, har använt den på min häst ett par gånger. Han verkar trivas i den och den ser bekvämare ut att dra än...
Svar
12
· Visningar
1 116
Senast: Tomaten
·
C
Körning Jag har ju fått tag i en rockard till min häst, till denna tänkte jag ha en bröstsele (med baksele och draglinor förstås). Men häromdan...
2
Svar
31
· Visningar
3 051
Senast: diny
·
T
Körning Vart kan jag hitta en färdig prisvärd svängel? nån som vet?
Svar
2
· Visningar
1 273
Senast: torra
·
Z
Körning Här är en bild på Embla, min tvååriga welsh mountain och här omdagen selade vi henne för första gången vilket gick realtivt bra...
Svar
15
· Visningar
1 926
Senast: _L_
·
Körning Har förstått att det finns några här som åtar sig körningsjobb typ bröllop och festkörningar. Vilken typ av uppdrag tar ni? Finns det en...
Svar
8
· Visningar
954
Körning Jag ska jubörja köra brölopp med Fabbe, jag har startat upp en firma och satt en deadline tills nästa sommar, då ska han kunna dra...
2
Svar
25
· Visningar
2 727
Senast: sjoberga
·
Körning Jag har köpt en rockard jag ska ha att köra in min häst med! Vad tycker ni? Måste byggas om, den är för smal.. Vad skulle ni betala för...
2
Svar
36
· Visningar
3 184
Senast: Tussilago
·
B
Körning Lokselen från B*rjes, är den något att ha? Är ute efter en loksele som ska passa en kraftig häst, snarlik en ardenner/nordsvensk...
Svar
19
· Visningar
2 957
K
Körning Hej! Undrar bara om det är några roliga körtävlingar i nämda område framöver. Skulle vara roligt att titta på.
Svar
1
· Visningar
767
Senast: fragansia
·
T
Körning kan någon visa en bild på en seltunga i bruk. När jag köpte min ponny fickjag med en sele. Och på den satt det en sådan. Men jag vet...
Svar
5
· Visningar
2 251
Senast: Asfolath
·
S
Körning jag har fått en speedcart av min underbara sambo. Jag har en sele som jag tömkört med, en bröstsele. Funkar det att köra med den...
2
Svar
20
· Visningar
1 860
Senast: Trygg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix