Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Körning Håller på att köra in vårat b-ponnysto.Har blivit erbjuden en vagn passande fjording.Går det bra att bara minska avståndet mellan...
Svar
15
· Visningar
2 885
Senast: linnea 82
·
W
Körning Ni som har 3-åriga shettisar hur många ggr/vecka kör ni och hur lågnt? Min pålla blev inkörd vid 2,5år. Tog det ganska lugnt i vinter...
Svar
10
· Visningar
909
Senast: Gazzan
·
C
Körning Fick fotografen med idag när vi provade den!!! :) Så här kommer ett par bilder! Innan det börjas så:angel: :D : 1. Veeeet om...
Svar
16
· Visningar
1 405
Senast: Cämz
·
Körning Alltså jobbar hästen med olika muskler med dom olika selarna?
Svar
1
· Visningar
772
Senast: _L_
·
J
Körning är lite nyfiken på körning vet någon nån bra sida där det står om körning?
Svar
3
· Visningar
761
Senast: Primadonnan
·
Körning Har suttit och sökt i forumet nu, men hittar mest bara om längden och att dom inte ska vara för grova eller för smala. Men vad är...
Svar
2
· Visningar
749
Körning Ska snart börja köra med min rockard och vi ska fixa svängel på den men nu undrar jag var vart jag ska köpa draglinor? Baksele tänkte...
Svar
9
· Visningar
1 586
Senast: gadriel
·
Körning Det är säkert fler än jag som håller på att köra in hästar. En liten pepptråd kanske? Här håller vi på med ett 2 årigt cobsto som idag...
2
Svar
24
· Visningar
1 888
Senast: Welsh
·
Körning Jag har ett äldre halvblod som jag kör lite grann då o då för nöjes skull. Hon älskar det och blir som ett frustande tåg (dock ej stark)...
Svar
9
· Visningar
1 181
Senast: Mitrolle
·
S
Körning Draglinor på en travsele, går det? Fäster man det i bröstan? baksele? Funkar det?
Svar
11
· Visningar
1 410
·
Körning Någon som praktiserar denna metod? Berätta hur ni lägger upp det och era erfarenheter, plus och minus.
Svar
3
· Visningar
1 045
L
Körning Vi har ett polskthalvblod, jätte maffig! kraftig i typen, men väldigt smidig!, har tränat dressyr för instruktör regelbundet i många år...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: linneaforss
·
Körning Funderar på att köpa en rockard från Dr**e O*t, men funderar lite på det där med däck. Som standard är det ju bildäck, vilket ju är...
Svar
3
· Visningar
950
Senast: Beppo
·
P
Körning Så har vi kommit hem från Österrike, Altenfelden närmare bestämt. Stor internationell tävling med 60 deltagare i enbetsklassen (130...
Svar
6
· Visningar
951
Senast: Primadonnan
·
C
Körning Jag behöver lite hjälp av er här på körforumet. Jag har lånat hem en rockerd av en kompis och vill ha tips på hur man passar in den. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: carran
·
Körning Vad för sorts sele rekomenderar ni till denna typ av vagn? Jag är en aning kluven. Kommer köras i varierad terräng men mest där det är...
Svar
3
· Visningar
898
E
Körning Söker en ritning på bra rockard till shettis på 93-96 cm i mkh. Ska vara robust och bekväm att köra på skogsvägar med. Även ritning på...
Svar
1
· Visningar
1 183
Senast: Gazzan
·
Körning Hej Jag ska hämta en släde idag som jag ska målo om nu i sommarens vackra regnväder... Vet du var man kan hitta traditioner bakom...
Svar
1
· Visningar
1 048
Senast: LIA
·
G
Körning Ja en billig bra hobbyvagn möjligen tävla lättar klasser maraton var finns dom?? Tips önskas=) billig menas med under 3500
2
Svar
35
· Visningar
3 447
·
Körning Ja det är det jag funderar på nu. Först tänkte jag fixa det själv, han är ju så lugn och snäll. Men nu har det upp stått lite problem...
Svar
4
· Visningar
982
Senast: LIA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix