Sv: Vagn

Du menar que?

Sorry, uppfattade det som att du ville ha den klena vagnen _L_ visade.

Suck precis samma som förra gången... Jag orkar inte mer...... :devil:

Suck precis samma som förra gången... Jag orkar inte mer

Ehh?? förklara??
förstår ingenting.. förra gången??

Att jag köpt en billig bra hobbyvagn??:confused:
eller att jag tackar för alla bra tips jag fått men hittade en vagn vilket ingen trode jag skulel göra??

okeeeej.. och kan du ju förklara vad det har med denna tråd att göra när denna tråd handlar om billiga vagnar:crazy:

Att det är meningslöst att yttra sig om utrustning till en del personer...

Konstigt att du sålde den, den var ju helt perfekt till shettis sa du :smirk:

ja till shettisen.. men jag som sitter i då?? ska inte jag ha det lite skönt tycker du??

Tycker inte du skall vara så otrevlig och idiotförklara mig om att jag inte kan nått om utrustningar eftersom du inte känner mig och vet ett skit om mig och om mitt kunnande!

Alltså det är hemskt vilken kass attityd du har :smirk: Du förutsätter att alla är ute efter att sätta dit dig eller något. Vi försöker hjälpa dig hitta en bra vagn, men vi får bara skit för det.

Detta är sista gången jag skriver i några av dina trådar, och du är numera på min Ignorera-lista.

Ja säger desamma man blir som man blir bemött hörrö så tycker du att jag har en kass atityd så se efter din egna:smirk:

Och försöker hjälpa mig med att hitta vagn?? knappast det enda du gjort här är att hacka på mig.. var det inte du som sa att din vagn var såå bra?? eller en anan kom in här och sa att det är lönlöst och prata med mig om utrustning? jojag tackar... är det så du ser att amn hjälper kan jag klara mig utan vare sig din och carolus hjälp i framtiden!

Ja då läger vi till dig med på ignorelistan då..;)

MEN nu är allt löst.. jag HAR köpt en superduper fin vagn som passar både min häst och mig själv:love:

Så vart är problemet.. denna råd bör tas bort eftersom den är löst frågan=)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
768
Senast: Badger
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
677
Senast: Hermelin
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
294

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar