Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Körning Funderar på att skaffa en ny sele efter att jag jobbat i sommar :angel: Är nöjd med min Pfiff, men sitter ändå och funderar på en ny...
Svar
2
· Visningar
1 080
Senast: Fjunet
·
T
Körning Hur viktigt är det att ha en baksele till sin loksele? Vissa säger att man måste ha det och andra säger att det inte är nödvändigt...
2
Svar
30
· Visningar
2 737
Senast: Frehley
·
M
Körning Vad anser ni som vet lite om bröstselar om dessa variantersom säljs på denna sida http://www.cliffords.se/ Syftar då mest på Tedex...
Svar
8
· Visningar
1 088
Senast: minikaninen
·
S
Körning Hej jag tänkte köra in en shettis i sommar eller är det för svårt ? vad behöver jag tänka på vill gärna ha snälla tips! tacksam för...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: Carolus
·
H
Körning Är det någon som vet om och vart det går att köpa fyrhjulsvagn till shettis? Det ska vara en arbetsvagn för att t.ex köra runt skräp...
Svar
9
· Visningar
2 788
Senast: Hertiginnan
·
Körning ...vi hittade en sele i ett av uthusen på gården och nu är jag nyfiken på vad det är för sele, vad den kan tänkas vara gjord osv. Jag...
Svar
12
· Visningar
1 471
Senast: _L_
·
A
Körning Hej kära ni Jag går i funderingar på att köpa en shetlandsponny som sällskap till min unghäst och som ponny till mina bonusbarn. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 437
·
F
Körning Avskyr att min ponny försöker snaska gräs under tiden han körd, det kvittar dessutom hur arg jag blir - han försöker en stund senare...
2
Svar
21
· Visningar
1 616
Senast: sunday
·
B
Körning Någon som har ändrat en loksele så man fäster skaklarna som på en bröstsele (alltså högre upp), går det överhuvudtaget? Finns en...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 551
·
F
Körning Någon som vet hur långa vojlockarna till silettdäcklar brukar vara? Skulle vilja ha en, men det skulle vara ganska otympligt om den går...
Svar
8
· Visningar
900
Senast: fragansia
·
Körning Har förstått att det har varit mycket diskussion med olika selar men det var svårt att gå igenom trådarna då jag inte kan märkesnamn på...
Svar
4
· Visningar
2 982
Körning Får nog ekonomiskt bidrag till o köpa vagn. Vad tror ni om den här? http://www.blocket.se/vi/7192690.htm?ca=6_s
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 590
Senast: MittNyaJag
·
S
Körning Min sambo skall bygga en speed-cart liknade vagn till hästen, han är superhändig, så det kommer inte alls att bli några problem! Men...
Svar
3
· Visningar
938
·
Körning Hej, jag har hallr pa med hastar i 19 ar men bara med ridning. Har nu antligen kopt en egen hast och skulle tycka att det vore kul att...
Svar
6
· Visningar
1 303
Senast: Galapago
·
F
Körning Är det någon som ska vara med på dressyrkörningen och/eller precisions körningen på Shetland Games den 28-30:e juli? :) Vore kul att se...
2
Svar
24
· Visningar
1 955
Körning Hej. Nu när jag nästan skaffat ponny så undrar jag vilka selar ni har som passar på ponnyer? Han är 142 hög, inte så grov, NF...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 757
Körning nu gäller frågan tömkörning, så jag hoppas att det är rätt tråd... min häst är stark så in åt h****e... men om man tar ett starkare...
2
Svar
23
· Visningar
2 035
Senast: Messy
·
G
Körning Ojoj vad det gick bra alltihopa... Bibbi är så cool och lugn och går var det första gången hon spändes fast och kördes på riktigt och...
Svar
11
· Visningar
894
Senast: Alazan
·
Körning Är det samma sak? Kan någon förklara hur de fungerar. Vet vad den är till för och har tittat på bilder i andra trådar och sett hur de...
Svar
19
· Visningar
2 427
Senast: Mitrolle
·
P
Körning Ja, mine venner. Nu etter all snö och elende så är det då mygg rackarnes tur.:devil: Stackers lille Kotte han spring nästen allt va...
Svar
5
· Visningar
1 083
Senast: lojsan_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka