Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Körning Pga platsbrist på min kuses bog så letar jag mig fördärvad efter en såkallad empathy collar i svart läder, storlek minishetland. Är det...
Svar
5
· Visningar
1 402
Senast: Beppo
·
A
Körning Hejsan, har skapad en tråd här idag och den blev troligtvis raderat. Nu vill jag veta varför. Jag är ganska ny till forumet och...
Svar
7
· Visningar
938
Senast: Carolus
·
H
Körning Ja, vilka ska dit o tävla eller bara titta? Jag hade egentligen inte tänkt åka dit, men nu är jag ledig torsdag till lördag så jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 217
Senast: Carolus
·
F
Körning Hur mycket brukar man säga att en häst kan dra, sin egen vikt gånger två? :confused:
2
Svar
20
· Visningar
1 639
Senast: Royal_724
·
V
Körning har sett en rockard på blocket som jag vill ha! Vet inte om man får kopiera bilden, men länka borde man väl få göra...
Svar
6
· Visningar
1 859
Senast: _L_
·
A
Körning Vår ardenner stannar när man kör med honom. Nästan alltid när vi är påväg bort från stallet. Vi har bara haft honom ett par månader och...
2
Svar
37
· Visningar
2 650
Senast: Gullan86
·
Körning har börjat och funderat om ja ska kanske köpa en helt ny vagn och sälja min gamla specialbyggda som hästen växt ur endel och som ska...
2
Svar
22
· Visningar
2 600
·
M
Körning Jag har en sele som bara har svanskappa och ska nu köpa en baksele. Kommer att köra lätt rockard och möjligtvis en trilla (väldigt...
2
Svar
34
· Visningar
2 339
Senast: Shettisar
·
Körning Hej alla! Jag ska precis börja köra min ena häst, han är sen tidigare inkörd men det var länge sedan :) Nu till problemet jag har...
Svar
1
· Visningar
708
·
Körning Är det någon här som köpt en Troed vagn? Har ni fått vänta länge på era vagnar? Har hört att det kan ta tid! Godtrogen som man är så...
Svar
9
· Visningar
1 116
Senast: silver
·
L
Körning Någon som vet vad dessa vagnar kostar, är det någon som har erfarenhet av dem? Förstår inte norska ^^ dem är från http://www.nor-pol.no/
Svar
2
· Visningar
1 245
Senast: linneaforss
·
E
Körning Hej! Jag har försökt att hitta liknande trådar men inte riktigt funnit vad jag söker. Jag har en f.d. travare (varmblod), som i...
Svar
6
· Visningar
1 163
Senast: LIA
·
E
Körning Har en sele från Equilex, den passar finfint på både nordisen och vbl.travaren :idea: Dock är det en liten fundering jag har, och det är...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Egonson
·
F
Körning Ska åka och titta på en ponny nästa månad :angel: och har nu börjat fundera på det här med inkörning. Köpte ni lite billigare...
2
Svar
35
· Visningar
2 289
Senast: Persik
·
Körning Har läst fram till sidan 53 o orkar inte läsa mer... Har fått reda på att ett par skaklar till ett stort kallblod (shire?) ska vara...
Svar
4
· Visningar
991
Senast: Fjunet
·
Körning Jag har köpt en beg rockard men den hade ingen svängel. Kan man köpa sånt separat eller är det väldigt noga att den passar precis till...
Svar
8
· Visningar
1 689
Senast: Lejonelle
·
C
Körning Ja, lite tips efterlyses av er som har erfarenhet! :D Har börjat se mig omkring liiite efter en maratonvagn men vet inte riktigt vad...
Svar
14
· Visningar
2 158
Senast: Cämz
·
T
Körning Jag har precis börjat tömköra min shettis åring, bara helt opretentiöst, rakt fram längs skogsvägar. Har promenerat honom innan men...
Svar
16
· Visningar
1 311
Senast: ryssen
·
Körning Vilket är egentligen bäst? Jag har en shettis som är inkörd och hon har en bröstsele som funkar fintr på henne. Men nu till...
Svar
5
· Visningar
1 379
Senast: pulkan
·
F
Körning Vem ska nu till Åstorp på lördag? Tyckte att jag såg en Bukefalist i startlistan :angel:
Svar
19
· Visningar
1 087
Senast: Fjunet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka