Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Körning nu vill jag ut o köra men känns inte rätt när det inte finns nånstans o fästa draglinor o baksele och hela faderuttan ska lämna in...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: etmoria04
·
C
Körning Har tyvärr inte gått så bra för "våran" deltagare Miamiamia där nere... Dressyren gick inte alls... Med 65,8 straff hamnade hon på 15:e...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 980
Senast: Nora
·
S
Körning Hur en bröstsele fungerar vet jag, men lokselen då?? På vilket sätt drar hästen i den? Hur ska den sitta? Vad ska man tänka på?
2
Svar
28
· Visningar
2 344
Senast: åke
·
E
Körning Hej! Får snart hem en fin gammal bryllupsvagn, som min haflingertös ska drå från kyrka til kro under sommaran! :love: Men den har...
Svar
14
· Visningar
3 096
Senast: Novelette
·
Körning Jag lägger denna tråd här för att dessa människor har kunskap om bakselar. Ja nu undrar jag om det går att han baksele vid ridning...
2
Svar
31
· Visningar
3 011
Senast: Geisli
·
Körning Vi har hittat den optimala träningen, utharvning av hästmockor med en traktorsnökedja på tvären. :idea: Precis lagom tungt, så att...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: Trollis
·
Körning med hästkraken :D Ev funderar jag på detta. Men, vad behöver jag för sele? Hästen är ett fullblod, som endast dragit pulka förr. Mao...
2
Svar
23
· Visningar
3 839
Senast: Corminta
·
Körning Har en liten fråga. Hur tränar man in att hästen ska länga stegen i traven när man kör den?? Det är en shettis, lätt att köra men...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: pulkan
·
E
Körning Ja, jag snackar om skaklarna alltså. I morgon är det dax för total rockard-makeover :p och jag kan inte bestämma mig! Nu har jag ju...
Svar
19
· Visningar
1 245
Senast: _L_
·
Körning :angel: Japp nu ska vi bekräfta att vi är lite knäppa här. Fullt ös medvetslös in i vattnet :rofl: Visst är vårt...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 576
S
Körning Vad ska man tänka på när man köper en rockard? Jag har hittat två ställen som säljer rockarder till hyffsat pris (under fem tusen) med...
Svar
3
· Visningar
908
·
Körning Gjorde vår pålle igår och det var inte en liten spark, utan en rejäl bak-ut spark med båda bakbenen :eek: Stackars maratonvagnen fick...
Svar
4
· Visningar
946
·
J
Körning vilken ålder kan man börja att köra in unghästar? //jossan
Svar
3
· Visningar
827
Senast: zorpen
·
Körning Jaha, nu när vårsolen äääntligen tinar fram leran häruppe måste jag ju bara få veta vilka som har tänkt tävla här inne, och isåfall...
2
Svar
20
· Visningar
1 489
Senast: Nora
·
E
Körning Hej! Jag har ett 11-årigt haflingersto som är en erfaren körhäst från tidligare. Jag har också en 7-årig arabvalack som jag ridar...
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: Asa_S
·
Körning jag har en fd galoppör (fullblod) som jag tänkte fråga lite frågor om... finns det någon här som vågat köra in en? hon är inte...
Svar
10
· Visningar
1 297
Senast: Messy
·
Körning Undrar om fler använder detta eller om vi är bland de få. Har en "string" när vi kör med par och stång. En rem går från lokan mellan...
Svar
2
· Visningar
1 561
Senast: Corminta
·
H
Körning Jag var igår ute på årets första tur med hästen och maraton vagnen plockades fram från vinterförvaringen. Upptäcktre att bromsarna inte...
Svar
9
· Visningar
1 040
Senast: Fiona
·
Körning Jag har en shetlandsponny som jag kör. Hon har nu kommit in i en av hennes jobbiga perioder, som kan komma ibland. Hon har nu fått för...
Svar
5
· Visningar
965
Senast: miamiamia
·
Körning Jag letar häst just nu och vill ha en häst som går att både rida och köra. Varför kan man fråga sig - jag kan ju knappt nåt om körning...
Svar
4
· Visningar
1 126
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka