"maratonkörning" vintervattenhinder...

Sv: "maratonkörning" vintervattenhinder...

Mest Skogstomten, men jag var inte svårflörtad heller. Har ju badat isvak, med långfärdsgrillor på, bara man kan byta till något torrt fort är detmesta ok;)

Nu tinar de sista snön bort, även om det fortfarande är vitt på fälten. Sommardäck på idag, och slädundanstädning.:cry:

Nå har det blitt nåt mer maratonkörning uppe hos er???

Carolus skrev:
Nå har det blitt nåt mer maratonkörning uppe hos er???
Näää, det har ju ljuvligt nog tinat ordentligt i veckan så vi har hållit oss lugna på den fronten. :D
Men vi hittar nog på nått tok så småningom.
Fast först ska det hästdrivna grönsakslandet och potatislandet harvas och donas med, så vi får hålla oss i skinnet ett tag. ;)

Titta snömängds skillnaden på bara en vecka! :banana:
Har ju till och med t-shirt på mig :D

plenidag2.jpg

Senast ändrad:

Ja men brunt var det... Här är det grönt på backen, tyvärr också träden... :mad:

Carolus skrev:
Ja men brunt var det... Här är det grönt på backen, tyvärr också träden... :mad:
Vi kommer ikapp här oxå, beräknar en vecka till fullt bete. Nu harvar vi hästskitar och komockor med en traktorsnökedja på tvären, precis lagom tungt för en häst, maler ned skiten till damm.

Nu börjar det bli grönt här med :D

Liknande trådar

Övr. Barn Vi följer väl trenden med doptrådar då :D Dock tror jag att bilderna från vår kamera är bland de med usel kvalite och aldrig någon som...
Svar
19
· Visningar
1 492
Övr. Katt Ja, han är 7 år gammal :angel: http://www.youtube.com/watch?v=qV8FX1xl8q8 Två mysbilder också :love:
Svar
7
· Visningar
1 113
Senast: mimmi_92
·
Körning :angel: Vad tror ni? Kommer han att bli en lovande maratonhäst? En smula grund i bålen (tror han gick på någon diet hos förra...
2
Svar
35
· Visningar
2 494
Senast: Carolus
·
Körning Hur har ni som gjort det ordnat med skacklar eller den allmänna riggningen? Pinge? :angel: Du har ingen bild? Tänkte på bilderna du...
Svar
16
· Visningar
5 736

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka