Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning så himla mycket om selar och dylikt att jag snart faller ner och dör. Men innan jag gör det så vill jag prata lite kring just min...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 221
Senast: Novelette
·
H
Körning måste erkänna nu... har aldrig riktigt försått det här med löskörning:o :o :o ... när jag ändå är inne på den här sidan så måste man ju...
Svar
6
· Visningar
999
Senast: satanic
·
S
Körning jag funderar på o våga testa o tävla en körklass (Enbet) med min ena häst. men jag vet inget om körning när det gäller tävling. Undrar...
2
Svar
35
· Visningar
2 584
Senast: HungrigGet
·
Körning Är denna rockard bra? Jag ser ingen svängel och vart ser man om det finns bakselefästen? Men de gör på beställning så det går ju att...
Svar
6
· Visningar
1 402
·
R
Körning Jag fick punka på vagnen, :eek: vem sjutton kom på den idiotiska idén att man ska ha luftfyllda däck???:devil: Är det någon annan...
Svar
10
· Visningar
1 170
Senast: roslagen
·
G
Körning Ja nu när amn har små raser har ajg märkt att de är svårt att få tag på passande utrustning till minisarna:crazy: Oftast finns det...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Fjunet
·
Körning Är det någon mer som skall dit och tävla eller bara vara publik? Jag skall grooma, det skall bli superkul!!! Vi hade maratonträning...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 666
Senast: Cämz
·
E
Körning vet nån vart man kan köpa en svanskappa till en bröstsele blir galen snart hittar inte nånstans :devil: man tycker att det ska finnas o...
2
Svar
23
· Visningar
2 243
Senast: tretjak
·
Körning Sitter med klubbens handslagsansökningar, och det slår mig - är körningen inkluderad i ridsportförbundet??? Har ni inte ett eget...
Svar
4
· Visningar
740
Senast: roslagen
·
Körning Efter att ha fått ett svar på en av mina trådar, så säger hon som svarat att det är jävligt dumt att inte ha någon medhjälpare när man...
2
Svar
27
· Visningar
1 908
Senast: mul
·
P
Körning Mine kör venner. Hur tror ni att det kommer att slute för Carola i kväll? Jag vet att tråda ligg fel men jag har ju mine venner här...
Svar
17
· Visningar
1 327
Senast: burton
·
H
Körning Jag har läst här tidigare om er som har slädar som sladdar från sida till sida och belastar hästens bakben. Lägg en metallkant på...
Svar
4
· Visningar
776
S
Körning Ska inte de vara sträckta när hästen drar? :confused: Jag måste bara fråga, jag har tittat på mycket bilder på nätet och jag ser ofta...
Svar
1
· Visningar
866
Senast: LIA
·
K
Körning Har ett 8 årigt shettissto som jag har haft i snart 8 månader hon är sutten på av barn men inte att nån har ridit själv på henne. Nu...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: Blomman
·
F
Körning Vad kan ni aldrig få för mycket av när det gäller körutrustning? Jag erkänner, jag är en vagnidiot! Tittar ständigt på vagnar och...
2
Svar
23
· Visningar
2 129
Senast: åke
·
L
Körning Hej skulle vilja se bild på roslagsrockarden in "action"! Gärna på shettis. Tycker den ser så himla klen ut, på de bilder jag sett...
Svar
14
· Visningar
2 822
·
Körning hör till den där hopen med folk som i stort sett bara kör hästarna (iaf mina egna två). De älskar att jobba i vagnen. Fjorden blir pigg...
Svar
6
· Visningar
948
Senast: carrin
·
Körning Är den nödvändig? Har ju sett flera utan sån. Jag vet ju att det är för att kunna bromsa korrekt men måste man verkligen ha den? Och...
Svar
4
· Visningar
1 112
Senast: Egonson
·
Körning Skulle ut o köra idag, först är man på bra humör men sen kommer man ut till vagnen o hästen ska backa in mellan skacklarna. Han backar...
Svar
11
· Visningar
1 495
Senast: _L_
·
Körning Jag ska ju börja renovera min trilla nu. Men jag har några frågor. Hjulen ska ju fixas då dom är skeva. Men jag funderar, ska jag...
Svar
5
· Visningar
1 223

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka