Åsbo den 29 April

Sv: Åsbo den 29 April

Ja, det får ni ta och göra, vem vet, det kanske bara hade behövts en till för att de skulle genomfört sin tävling.

nej, men allvarligt, vet ju själv hur man är. väntar alltid till sista minuten för att anmäla. Så alla kuskar skärp er!

Vad säger du, bara 4 anmälda :( Hur kan det komma sig? Bara i vår klubb är vi ju fler än 4 ekipage, var håller alla hus??? Vi har planerat att vara med, bara min bebis inte ska till att komma ut just den dagen ;)

Vad då! Jag har anmält till alla åretstävlingar som det har kommit ut prop på! Betalar sedan bara in ett par dagar innan anmälningstiden går ut.:idea: Men jag vet att många är sena med att anmäla.

Va bra att du föregår med gott exempel;)

Nu behövs bara att resten gör likadant. Men då får vi väl massa problem med avanmälningar i sista stund istället eller nåt.

Vi hade banträning/träningstävling här för två veckor sen med 4 som körde! Tre ekipage från klubben och en utifrån. Visst är det kul med allt engagemang som trycker på från alla håll!!!:)

23 anmälda är ju mycket! Sen tycker jag det är trist med folk som klagar på för få anmälda till sina tävling ar som sedan inte anmäler sig på andras. Kan man inte köra sin egen häst kan man i alla fall hjälpa till så sporten hålls igång.

Humm, Gott exempel vet jag inte om det är! Men jag vill absolut inte glömma att anmäla någonstans. det är ju hårt tryck på tävlingarna och man vill ju köra alla.
/M

Har du hört nåt mer om Danmark? Får du köra där? Och har du hittat någon maratongroom än?

Lill76 skrev:
Vad säger du, bara 4 anmälda :( Hur kan det komma sig? Bara i vår klubb är vi ju fler än 4 ekipage, var håller alla hus??? Vi har planerat att vara med, bara min bebis inte ska till att komma ut just den dagen ;)

Jag frågade Peter när jag tränade i måndags, då sa han att det var bara 4 st som anmält sig. Det är väl en del i klubben som skall hjälpa till... Men visst är det konstigt att det inte är fler som anmält sig! Har ni anmält er? Vi får kanske ordna ett KM till för då var vi ju många!

Pratade med Monika innan idag och då sa hon att det var 10 anmälda nu så "tävlingen" blir av :bump: Min "gubbe" ska köra om inte bebisen har tittat ut vill säga!! Jag skulle sååå hemskt gärna köra men det är väl lugnast att jag tittar på...

Ja, vad kul!!! Då är det bara att ladda!!! Tobbe skall nog köra precisionen, jag tar dressyren. Kul att han vill oxå.

miamiamia skrev:
Humm, Gott exempel vet jag inte om det är! Men jag vill absolut inte glömma att anmäla någonstans. det är ju hårt tryck på tävlingarna och man vill ju köra alla.
/M

haha, välkommen upp:bow:

Jag skall grooma den tävlingen, så jag kommer dit i alla fall. Skall inte du vara med, hemmaplan o allt!

Jag siktar in mig på programkörning den 14 Maj o sen blir det nog i Tjolöholm den 6 Juni.

Körde för tränare idag, Anton gick faktiskt riktigt bra! Men det var när min tränare körde...:smirk:

Ella-82 skrev:
Jag skall grooma den tävlingen, så jag kommer dit i alla fall. Skall inte du vara med, hemmaplan o allt!

Nja, jag ska vara med och hjälpa till tänkte jag-så man ser hur det går till! :D Sen ingår där ju ett vatten hinder och jag får inte ner min lille pålle i nått vatten!! :eek: Han kan ju faktiskt bli blöt om tårna! ;) :o
Måste träna lite på den biten känner jag! :D

Körde för tränare idag, Anton gick faktiskt riktigt bra! Men det var när min tränare körde...:smirk:

Ja-de e väl himla typiskt att dom går som dom aldrig gjort nått annat så fort tränaren tar över tömmarna! -suck- :crazy: :angel: :D

Kul att du kommer att vara där, då kanske vi ses!!!

Vattenhinder... Jag tror att Anton skulle gå ner, det är han inte så rädd för, men allt det andra blir nog värre. Den 6 Juni i Tjolöholm så kommer de ha med ett maratonhinder i precisionen, det skall bli kul att prova!

Vart hittar jag dig på tävlingen då?

Ella-82 skrev:
Vart hittar jag dig på tävlingen då?

Jaaa du... Det vet jag inte än!:cool: Bad om att få stå i ett maraton hinder men man vet ju aldrig!:smirk: :D

Ella-82 skrev:
Jaha då får jag hälsa när jag far förbi i full fart!!!

Ha, ha!!! Ja de får du göra! :bump:
Vad är det för kusk å häst du ska grooma till? Så kan man ju hålla lite koll på startlistan så man inte missar er om de går för fort! *hihi*:D ;)

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 524
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 921
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 500
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 434
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka