Åsbo den 29 April

Sv: Åsbo den 29 April

Kusken heter Gerti Hylt och hästen heter Guiness, han är en Amerikansk Morganhäst, fux, jätte söt!!!:love:

Du får ju vara vår hejaklack!!! Det behövs alltid.:)

Ella-82 skrev:
Kusken heter Gerti Hylt och hästen heter Guiness, han är en Amerikansk Morganhäst, fux, jätte söt!!!:love:

Du får ju vara vår hejaklack!!! Det behövs alltid.:)

Klart jag ska hejja!!!:bump::banana::bump:

Ändrade planer!!!

Vi kommer inte att åka o tävla hos er, min kusk hade fått förhinder... Just typiskt!!! Men jag åker ner o tittar i alla fall.

Det var ju träningstävling här i söndags o jag o Anton var med. Det gick faktiskt jätte bra! Men vi behöver träna på koner, han tycker det är jätte läskigt:crazy: Men jag är så stolt över min underbara flinga!

//Ella

Ella-82 skrev:
Ändrade planer!!!

Vi kommer inte att åka o tävla hos er, min kusk hade fått förhinder... Just typiskt!!! Men jag åker ner o tittar i alla fall.

Det var ju träningstävling här i söndags o jag o Anton var med. Det gick faktiskt jätte bra! Men vi behöver träna på koner, han tycker det är jätte läskigt:crazy: Men jag är så stolt över min underbara flinga!

//Ella

Nämen-typiskt ju! :cool:
Men vi ses kanske där ändå om du nu ska komma dit å titta! :)

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 524
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 921
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 500
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 434
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka