Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Tänkte snart börja tömköra mitt lilla russ som är 2 år i år. Kan man börja tömköra med grimma alternativt träns och grimma över, med...
Svar
3
· Visningar
1 099
Senast: Chlo
·
C
Körning Jag och mina kompisar brukar hobbyköra shettisen på ridskolan där våran hästar står. För ett tag sen var det nån som sa att det inte är...
Svar
3
· Visningar
2 211
Senast: CcE
·
F
Körning http://www.wagenmakerij.nl/images/t026vliegerkar.jpg Någon som vet vad detta är? Min sambo sa att man spände för hästen framför...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 092
Senast: åke
·
A
Körning Hejsan! Jag hade tänkt köpa en ny sele till mitt russ. Efter att ha kollat runt lite i gamla trådar så har jag förstått att det finns...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: AK47Kalashnikov
·
L
Körning Ja, det är helt UNDERBART!!!:bump: :banana: Framförallt med min helt underbara häst! Här är en bild från idag. Titta och njut...
Svar
16
· Visningar
1 251
Senast: skogstomten
·
Körning Ja lite dum var jag nog för jag testa nya gjorden tillsammans med bakselen så jag vet inte vilken som gjorde mest, men sadeln låg iaf på...
Svar
9
· Visningar
1 255
S
Körning Borde det inte vara väldigt avhängt vad man GÖR med hästen när man kör med den, vad man behöver för utrustning? Jag kör just nu en...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: _L_
·
L
Körning Hej hej Nu har jag en till fråga om shettisrockard... :o En globusrockard som är använd max 10 ggr vad bör den kosta?! Tacksam för...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: PrittePuff
·
E
Körning Men hur tusan fäster man skakeln i en så kallad Standardskakelögla på en vanlig bröstsele? Ett sånt här alltså...
Svar
3
· Visningar
941
Senast: Egonson
·
B
Körning Hej alla! Är det någon som har erfarenhet av Drive Out rockarden? Ris och ros? Tycker den ser fin ut men skulle gärna höra era...
Svar
19
· Visningar
3 499
M
Körning Hej! Antar att alla som läser här inne börjar bli väldigt trötta på frågor om vilka selar som är bäst, billigast osv. Och här kommer...
Svar
11
· Visningar
2 363
Senast: madeleine71
·
H
Körning Så det kan bli! Åkte på tävling igår för att vara groom, men när vi väl kom dit så fick vi veta att det fattades en i laget. Eftersom...
Svar
13
· Visningar
1 140
Senast: zorpen
·
Körning Hur hårt kör ni era fyraåringar? Hur ser ett vanligt träningspass ut? Har ni klarat hästen från skador?
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Lill76
·
Körning Såhär är det: Jag och goda vänner letar gemensam kamrat att ha roligt med, och så reste jag ner med tjejej 15 år till Skåne förra veckan...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 754
Senast: EB_
·
P
Körning I lördes startade vi i årets första körtävling. Medelsvår enbet/par i Herrevadskloster, Ljungbyhed. Hur gick det då? Strålande=)...
Svar
8
· Visningar
831
Senast: Primadonnan
·
Körning Jag har äntligen hittat en rockard! De som har den säger sig ha haft den till en stor häst tidigare men nu har de haft den till en liten...
Svar
4
· Visningar
1 273
Senast: Blue_Jewel
·
L
Körning Är det svårt att omutbilda en travare till "vanlig" körning/skolkörning? Vilka är de vanligaste problem man brukar stöta på i såna fall...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: attempt
·
B
Körning Hej igen! Jag är på rockardjakt, har siktet på Drive Out, men nu gäller det ju att tänka efter före... Inte planerar jag direkt för att...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Nora
·
Körning La ut en tråd för rätt länge sen om det här, men provar igen för att se om jag kan få några nya synpunkter. Har en stabil tolvårig...
Svar
3
· Visningar
843
Senast: _L_
·
Körning kl 11.50 idag drygt 18 dagar efter beräknad fölning kom vår underbara ängel! Tappsveden Thengilya Spot e: Whitsuntide Spot u...
2
Svar
25
· Visningar
2 305
Senast: Sofian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar