Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Är denna typen av sele vettig? Letar efter en sele till min största häst. Min nuvarande armesele är för liten (alla remmarna är för...
Svar
7
· Visningar
1 025
Senast: åke
·
Körning Fick min sele idag. :D Hur ser den ut att sitta? Vart ska bakselen sitta fast? :P Eller ska den baar hänga så som den gör nu? (Jag vet...
2
Svar
26
· Visningar
1 668
Senast: Fjunet
·
F
Körning Gissa vem som var korkad nog och ställde in kameran fel? :angel: Det blev lite suddigt, och det enda man ser är egentligen en hästrumpa...
Svar
13
· Visningar
1 326
·
Körning Jag har hittat en fin trilla som jag är mycket intresserad av att köpa, men hur vet jag att den passar i storlek? Eftersom det är mamma...
Svar
3
· Visningar
1 008
Senast: fia0
·
Körning jag har en sk "skitsele" som jag behöver lite tips på vad som behövs göras för att jag ska kunna ta den i bruk. Det är en bröstsele...
Svar
9
· Visningar
1 551
Senast: PrittePuff
·
Körning Hej.. Jag är ny här..och efter att ha läst en massa intresanta trådar så har jag lite frågor..:D :confused: :D Jag har en shettis...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: ryssen
·
Körning Såg miamiamias tråd där hon sökte en groom. Nu undrar jag. Hur skall en bra groom vara? Stor,stark och tung typ 190 cm och 100 kg. Eller...
2
Svar
34
· Visningar
2 946
Senast: åke
·
I
Körning Okej nu ska vi se om jag kan förklara detta så någon kan förstå :angel: ; På min maratonsele så måste jag öppna ögglan för att kunna...
Svar
9
· Visningar
1 402
Senast: Idka
·
L
Körning Jag vet att det redan finns många trådar om detta men hittar ändå inte det jag söker exakt och vill veta vad ni tycker i just mitt fall...
2
Svar
27
· Visningar
2 366
F
Körning Modell, tillverkare osv :bump:
2
Svar
21
· Visningar
1 806
Körning Vilka av er använder hjälm vid körning? ;) Kan avslöja att jag är väldigt dålig på att göra det :o .liksom de flesta häromkring.Men...
2
Svar
38
· Visningar
2 336
Senast: Sozzo
·
Körning Det är en massa justeringar som ska ske, måste bygga om vagnen lite om det ska funka.[/IMG]
2
Svar
22
· Visningar
1 965
Senast: Docka-93
·
Körning Visa mig olika typer av hinder som kan förekomma i maraton. Vart kan man vända sig om man vill "prova på träna"? Man måste ju börja...
2
Svar
35
· Visningar
2 855
T
Körning jag har ett shettis sto(sörre modell av shettis;)) som jag nu ska försöka köra in. Problemet är att hon är så EXTREMT rädd om bakdelen...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: Tjalfe
·
Körning är skackelremmar samma sak som draglinor? eller vad är skackelremmar? bild?
Svar
3
· Visningar
1 341
Senast: Egonson
·
F
  • Låst
Körning Försöker hitta en parvagn för a-ponny men hittar inte alls många :confused: Tidaholmsvagnars avdelning "A-B ponnyvagnar" har inte...
Svar
10
· Visningar
2 562
·
D
Körning Någon som vet vad skillnaden är på Börjes Körsele Leather Tack och Körsele de Luxe. Någon som kör med Leather Tack? Någon som har...
Svar
5
· Visningar
1 311
Senast: Docka-93
·
L
Körning Kan man ställa upp med ej renrasiga shettisar på tävling?:confused: vet nån någon bra hemsida om detta?
Svar
2
· Visningar
2 216
Senast: svea
·
Körning Jag kör ju bara för nöjes skull, alltså inte inriktad på tävling. Jag har lite problem med att svänga, eller ska jag säga flytta...
Svar
1
· Visningar
794
F
Körning har en shettis som jag har haft utlånad istortsett i 2 år o nu kom han hem lite med lite lägre hull än förut(undrar varför) o han har ju...
Svar
5
· Visningar
2 119
Senast: fjordinghanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka