Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag önskar alla på Körning en riktigt GLAD PÅSK!
Svar
4
· Visningar
843
Senast: Fia-Lina
·
G
Körning Nu vill jag se alla ni andra med pyttesmå hästar! Undrar om det finns fler som mig som kör med sin lilla mini mini? Här är i a f bilder...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
20 242
Senast: Gazzan
·
S
Körning Står i valet och kvalet mellan dessa två selar.... Har maratonselen någon mer fördel än att den är kraftigare? Skall inte användas...
Svar
3
· Visningar
1 147
Senast: _L_
·
Körning hur man kan stärka golvet i en trilla utan att det syns så mycket? verkar vara svårt att byta ur det helt o hållet. Nu tror jag inte...
Svar
2
· Visningar
579
Körning Letat bland trådarna men hittar inte tråden där det stod om hur man kunde höja skakelfästet på loksele så att skaklarna inte skulle...
Svar
8
· Visningar
1 020
·
Körning hur mkt har ni köpt eran billigaste vagn för? spelar ingen roll vad för vagn men är mest intresserad av rockard. Lägg gärna in en bild...
Svar
11
· Visningar
2 156
·
Körning Hur tycker ni att den här slene ser ut? är det en bra eller dålig sele? Mvh Diana
2
Svar
35
· Visningar
2 592
·
F
Körning Vet att Snigelfarmor kört varmblodig travare enligt vanlig skolkörning :love: Finns det någon annan här som gör det eller har gjort det...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 663
Senast: Hilly
·
Körning Igår provade jag den nya selen och det nya huvudlaget med skygglappar, jag ställde henne med huvudet ut genom porten medans jag selade...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 964
Senast: åke
·
A
Körning Om man vill ha en sele som passar till både skogskörning och precissionskörning vad skall man ha för sele då? En bra och inte allt för...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: angelofthedevil
·
Körning Lisa (_L_) Såg dig i en annan tråd här på bukefalos där du hade ritat hur en bröstsele skulle sitta på en häst, du var så bra på det så...
Svar
6
· Visningar
1 286
Senast: Elma_vip
·
L
Körning Titta vilken smart transport! Med plats fyrhjuliga vagnen frampå! En sådan borde dem skänka till varje kusk? tycker ni inte det! :p
Svar
6
· Visningar
1 028
Senast: Nora
·
F
Körning mellan en giggsele och en vanlig sele? :confused:
Svar
1
· Visningar
767
·
Körning [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] Kan ju tillägga att det är jag som är fotografen.
Svar
7
· Visningar
1 018
Z
Körning Hej! Jag och en vän har köpt en gammal trävagn som vi ska renovera till hösten. Vi vet dock inte hur gammal den är eller vad det är för...
Svar
2
· Visningar
1 576
Senast: Zith
·
Körning Okej nu e de såhär att jag är i inkörartagen med min skatt o då kommer ju frågan vad ska jag ha för sele när jag sedan börjar köra...
Svar
8
· Visningar
1 145
Senast: Nora
·
Körning På onsdag ska jag och paps åka och kolla i en butik på sele till pålle :) Ser fram emot att köra in honom. Men i alla fall, jag är helt...
Svar
14
· Visningar
1 335
Senast: Egonson
·
Körning Ni som är så bra på o rita! kan någon inte rita in lite streck vart däckel o sånt ska placeras på min lille vän? Bara så jag får en...
Svar
17
· Visningar
1 093
Senast: åke
·
L
Körning Har hittat en brösta i nylon med lös brösta, draglinor, huvudlag med skygglappar, baksele och tömmar. Är det något som saknas till...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: Jozzi
·
Körning Skulle vilja se bilder på omgjorda selar och vagnar. t.ex. travselar som man gjort om så att de har svängel, baksele m.m. Och olika...
Svar
10
· Visningar
1 500
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka