Minsta hästen?

Sv: Minsta hästen?

TACK!!! :) Många skratt blev det!

Har inte vågat titta på de bilder som ansetts hemska, är alldeles för känslig för sådant. Usch! Hur kan en sådan här pluttinutt-tråd förvandlas till en tortyr-tråd??? :confused:

Back on track - tack och lov!!! :bow: :bump: :D

Den där pyttelilla hästen verkar vara en Blind-häst - kan det vara så?? Vad häftigt i så fall!!!

Hur kan en sådan här pluttinutt-tråd förvandlas till en tortyr-tråd???
Jo vi snackade ju bett o jag letade runt lite, ang checkbett - trav osv och fick upp den där sidan om travgrejer :o :(
Skulle inte lagt den här ursäkta för det! :o :crazy:

Jo det är ju blind-ponnisar :D
Guidehorse!
Kolla in, massor med söta guidehorse bilder!
Vem vill inte ha en liten ponny i sängen?

ponny.jpg

/L

ok jag vill bli blind.. .eller nått...

finns det så små hästar i swe?
å tror ni man får ha dem på tomten i ett bostadsomr?
alltså de kan ju inte störa mer än en stor hund?
å småhundar kan ju skälla satan .. hehe

Jag DÖÖÖÖÖR!!! :rofl: :love: :love: :love:

Tack L!!! Det här var verkligen "porrbilder" för mig.....*skrattar*

Varje morgon så kliar och gosar jag med Ragge inne i boxen, å han har börjat komma närmare å närmare, faktiskt så han försöker gå upp i knät på mig. Ska försöka få honom att sätta sig i knät på mig.... Hästen som sitter i knät på henne i fotöljen är ju en kopia på min Raggis!! Skulle haft han sedan han var föl.... :love:

Snoffan_03 skrev:
Hon é bra go, men hon är inte min. Vi står i samma stall å bilderna är ifrån min kamera som vi brukar ha med i tid å otid på alla träningar så att man kan se och begrunda "eländet" i lugn å ro i efterhand. Jag har ju russ som sagt, bilden nedan är från samma träningspass som bilderna på Qvips mini.

x1pHtie7xXg_8ZYmA_zbt3bLJ-IUBSrnw0kzHtz3cc0YfJMQx-TtY53Ls9R9KqrVnKfDvdECyw1XjtrexnsLITb5gqVkghLkyEJeg6BiNqlC14jYjQRBC4ILLoywhaF-MAgYon0WRFOrPI

Jag har en Ideal men vad Qvip har för ngn sele på bilden får hon svara på för det vet inte jag. Vet iaf att hon har en ny Ideal hemma i garderoben som är kanonsöt :love: men som hon inte börjat använda ännu fast vi tjatat, he he... :p

Fast jag tror att hon väntar med den selen tills hon fått rätt skaklar ifrån Anders på Roslagsvagnar. Det har bara gått SNART 1 ÅR sedan beställningen av hennes vagn och han har fortfarande inte fått TUMMEN UR och korrigerat felleveransen trots ett otal samtal och mail!!!! :devil: Borde vara en tråd i sig men nu har jag fått ur mig det iaf! :devil: Ska man köpa vagn därifrån så ska man ha grymt med TID och TÅLAMOD! :mad: Anders é jättetrevlig men...

//M

Duu vad heter det där russet? känner igen henne jätte mkt! ;)

Susss skrev:
Duu vad heter det där russet? känner igen henne jätte mkt! ;)

Hon heter Pärlemo, är snart 3 år (25 maj), född på Heden e John Russ u Aja eu Grane. Vi var på årets första ponnyutställning i helgen å där lyckades hon få 41p å blev Unghästchampion alla raser! :banana: (Lite skrytvarningkanske men jag blev så GLAD!) Här é en bild från helgen som ägaren till henne pappa tog:

Utst-Parlemo.jpg

Å här é en från i höstas (lite betes rund o go' om magen :D) när hon vann sin klass m 42p (2-åriga ston) på Guldruss på Skansen. (Lika glad för det!!) :banana:

x1pHtie7xXg_8ZYmA_zbt3bLBUbpVrA6R18U4nD_VsxIWcgLzeSEba4E1T6qXXLdbcMcAF5baRgiKLJR9_jSek2o8d8nCoOeJFLEo0zlp5rKmmLHrtTAkB6fDxHmKbUljNjoFd9kfFXcZk

Vet inte varifrån du ev skulle känna igen henne men utställningar är än så länge det enda vi gjort "officiellt" så att säga eftersom hon inte är så gammal ännu. Nästa år ska vi ut på körtävlingar förhoppningsvis... :bump:

//M

Trygg skrev:
Här är Trygg och...känner du igen den lille Geisli?;)

MIN PLUTT!!! :rofl:

Skitskoj det här, alla Bukefalos hästar har liksom träffats....men inte vi... :D

Borde vara straff på att vara så söt :love: :love:
Måste knalla ut & forsätta inkörningen på Kung tulles lilla Timon som är hos mig. :d

Ännu fler underbara bilder!!! :rofl: :bow:

Ja, hästen får ju inte vara för stor om han ska dimpa ner ändan i knät på en... Ragge väger ca 85 kg när han är i slimmat utförande. Som en redig karl, helt enkelt! Å såna är ju goa att gosa med i soffan... ;)

Spirit skrev:
Borde vara straff på att vara så söt :love: :love:
Måste knalla ut & forsätta inkörningen på Kung tulles lilla Timon som är hos mig. :d

Ja, det är oförskämt att vara så söt! Å sen att de går att köra med är ju nästan bara FÖR mkt!! Ansiktet spricker ju av på mitten av att le så infernaliskt hela tiden! :D

Lycka till med inkörningen, det är mkt häst i de små... ;)

Sååååååååååååå sööööööööööta :love:
Men vad har dom för liv, någon som vet?
Får dom gå i hagen med hästkompisar?

Så vacker! :love:
Hur hög är hon?
Ser ju nästan ut som en stor häst i kroppen. De russ jag sett (några st bara) har vart knubbiga o lång/tjockhåriga ala shettis :D

Jag funderar på något större än just shettis när det gäller körning!
Russ är fina samt kaspiska ponnyer!
Just kaspiska ponnyer vimmlar det av här då en i trakten har uppfödning av sådana! :D
Just den här hingsten har grannen (fast en annan äger honom) och jag trodde länge att han var en russ åring :o :D
Men han var ju inte alls ett russ och hela 5 år när jag såg han första gången! :)

/L

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka