Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Álin skrev:Sååååååååååååå sööööööööööta
Men vad har dom för liv, någon som vet?
Får dom gå i hagen med hästkompisar?
_L_ skrev:Måste bara fråga hur mkt äter han? Eller får han så att han klarar sig??
Några kg bara?
_L_ skrev:Ragge har träffat Åke och Trygg, så du känner dom oxå, alltså människorna bakom hästarnas namn
Bor ni i närheten av varandra?
/L
[Jag antar att dom ponnyer som leder blinda lever som en hund, iaf om dom bor inne i stan.
Såg en bild på en glad liten i en riktig hage
Annars vet jag inte vilket liv dom har
/Lisa/QUOTE]
Lika bra som ledarhundar kan jag tänka mig!
_L_ skrev:Måste bara fråga hur mkt äter han? Eller får han så att han klarar sig??
Några kg bara?
åke skrev:Snyggt stall Ragge och Trygg har.
_L_ skrev:Ragge har träffat Åke och Trygg, så du känner dom oxå, alltså människorna bakom hästarnas namn
Bor ni i närheten av varandra?
/L
Trygg skrev:TACK för bilderna på Ragge o Trygg..höll på att sätta kaffet i halsen!
Som jag saknar den hästen...
Darina skrev:Oj så söt
har själv en liten hingst på 73 cm men han är 2 år,
har även en till hingst som är 2 år men han är 82 cm har 3 minishettis ston också.
och alla ska troligtvis köras in så småningom.
slänger in lite bilder på dom
Nightfall
Nova
Wille
Taison
Seva
Små pojkarna
Wille bredvid en jätte (152 cm)
Snoffan_03 skrev:Hon heter Pärlemo, är snart 3 år (25 maj), född på Heden e John Russ u Aja eu Grane. Vi var på årets första ponnyutställning i helgen å där lyckades hon få 41p å blev Unghästchampion alla raser! (Lite skrytvarningkanske men jag blev så GLAD!) Här é en bild från helgen som ägaren till henne pappa tog:
Å här é en från i höstas (lite betes rund o go' om magen ) när hon vann sin klass m 42p (2-åriga ston) på Guldruss på Skansen. (Lika glad för det!!)
Vet inte varifrån du ev skulle känna igen henne men utställningar är än så länge det enda vi gjort "officiellt" så att säga eftersom hon inte är så gammal ännu. Nästa år ska vi ut på körtävlingar förhoppningsvis...
//M
Geisli skrev:Känner "Åke" men inte "Trygg", bara Ragge som känner både Åke å Trygg....
åke skrev:Men Åke och Trygg känner inte Geislis häst Geisli..........
Fjunet skrev:Vad fina! Attans att man inte är kortare och lättare så man hade kunnat rida russ
Messy skrev:haha "kom med mig hem, jag har en liten ponny som du kan få rida på"