Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Körning Jag går och funderar på vad jag ska ha för en sele egentligen, och jag funderar på vad som *egentligen* är bäst, en bröstsele eller en...
Svar
4
· Visningar
1 154
Senast: SSBLPD
·
Körning Idag var vi ut på en körtur jag o gammelman.. Började med att snön rasade av taket när jag precis tagit in o skulle sela på, redan då...
Svar
5
· Visningar
1 157
Senast: MittNyaJag
·
Körning för några år sen var jag och syrran och körde i ett slags kör clear round på ryfors med shettisen vi lånade då (dressyr + precision)...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: Ella-82
·
P
Körning Hej mine venner. Jag kund int sove så jag satt mig här ena lit stund. En av pojka kom förbi här idag när jag hade komme hem med Kotte...
Svar
11
· Visningar
1 385
Senast: Carolus
·
Körning Hej! Min shettis har fått problem med ryggen och kommer ev. inte kunna bli riden mer. Jag har fått honom överskriven till mig från min...
Svar
6
· Visningar
1 764
Senast: zorpen
·
F
Körning Nu vill jag se de stora härliga förspända :love: :love: :love:
Svar
12
· Visningar
1 378
Senast: satanic
·
G
Körning Ska börja köra in mitt treåriga sto.Vill ha lite bra tips om hur jag går tillväga efter tömkörningen funkar som den ska?Hur gör jag...
2
Svar
27
· Visningar
2 339
·
Körning Frågar här på Körning. Vad gör man när en häst inte lyssnar på stångbettet? Utan blir helt stum. Några förslag på varför hästen...
2
Svar
36
· Visningar
2 416
Senast: miamiamia
·
Körning Någon som vet en bra sajt med bilder på olika vagnar? Allt från victoria till speedcart? Har för mig att det fanns en länk i en tråd...
Svar
2
· Visningar
960
Senast: _L_
·
Körning Har efter funderingar på att köra in pållen (isis) börjat lära mig ett och annat :smirk: Har förstått att bröstselen som vi...
2
Svar
28
· Visningar
2 082
Senast: MittNyaJag
·
L
Körning har några fråger om körning(rätt så många:confused: ) vad behöver kusken för licenser/licens för att få tävla i ponny trav & i...
Svar
3
· Visningar
918
Senast: Tidsoptimist
·
E
Körning Ja, ni ser rubriken. Hur håller ni tömmen när ni kör enbet? Jag vet nämligen inte riktigt hur jag ska hålla, ibland håller jag som när...
Svar
5
· Visningar
1 130
Senast: Egonson
·
L
Körning Har ALDRIG kört, bara ridit, och är intresserad av körkursen på Bollerup till sommaren (om den nu inte redan är full), nybörjarkursen...
Svar
1
· Visningar
1 176
·
Körning Hejsan! Har länge velat lära mig köra:idea: och undrar alltså om någon vet om en bra "körskola" (om det nu finns nåt sådant:confused...
Svar
8
· Visningar
1 135
·
Körning Vad använder ni för pisk när ni tömkör? Ska man använda en körpisk eller longerpisk eller tömkör ni till och med utan? Är det något...
Svar
7
· Visningar
3 686
·
F
Körning Kom vi inte fram till vilka olika "kapitel" vi skulle ha? Tycker att det börja bli lite samma frågor nu, kanske dags att ta tag i...
Svar
9
· Visningar
845
Senast: _L_
·
E
Körning Tror ni man skulle kunna bygga om min rockard så här, för att få den att passa till en bröstsele (höja sits + fjädring där bak, och höja...
Svar
13
· Visningar
1 409
Senast: Egonson
·
Körning Hej alla kunniga buke människor! Då jag har fått så bra svar av er förut kommer nu att par frågor till: Hur långt behöver det vara...
Svar
5
· Visningar
1 069
Senast: TinyWiny
·
Körning Jag vet inte riktigt storleken. Shettisen ja ska beställa till är 110 cm i mankhöjd, ganska stor som ni förstår. Ja ska beställa denna...
Svar
11
· Visningar
1 185
Senast: rock_89
·
L
Körning Hej vad säger ni om den här vagnen? till min shettis i dressyren och precisionen hade jag tänkt!
2
Svar
33
· Visningar
2 558
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar