Inkörning

Sv: Inkörning

åke skrev:
Va??? Menar du det? Men är han sambo med Lisa då eller?

Det fattar du väl ändå att dom inte är. Dom bor ju inte ens i samma stad. I så fall så heter det särbo.//bonny

Senast ändrad av en moderator:

Jag tror Bonny att SKURT är gay..tyvärr..

Därför kör han inte heller 4-spann..eller inte ens 2-spann heller för den delen..Hans röst är för klen.

Däremot sågs han senast på en audition för uppdrag i BWO.

Alexander Bards hästar springer som skållade troll och drar in så mycket pengar i fickorna så han måste byta till långbyxor nu..å där kommer SKURT in.

För er som inte vet det så är faktiskt Alexander Bard en framgångsrik travhäst-uppfödare

Trygg skrev:
Jag tror Bonny att SKURT är gay..tyvärr..

Därför kör han inte heller 4-spann..eller inte ens 2-spann heller för den delen..Hans röst är för klen.

Däremot sågs han senast på en audition för uppdrag i BWO.

Alexander Bards hästar springer som skållade troll och drar in så mycket pengar i fickorna så han måste byta till långbyxor nu..å där kommer SKURT in.

För er som inte vet det så är faktiskt Alexander Bard en framgångsrik travhäst-uppfödare
VA???:eek:

2-spann..:angel:

SKURT:angel:

Känner att den här tråden helt spårade ut...:eek:

Förlåt TS..men hoppas att du kommer vända dig hit med en massa frågor ang inkörningen av din häst!

åke skrev:
Va??? Menar du det? Men är han sambo med Lisa då eller?
Menar du mig?? :eek:

Om jag hade haft han som sambo hade jag inte satt min fot här :love: :d :D :rofl:
Urk han är väl 40-50 föresten :eek: :crazy: :angel:

Nej jag råkar tycka hans j*vla häften är bra :angel:

skurt.jpg

Denna snubbe har alltså gjort "Anders Erikssons" häften enligt Trygg :devil: :rofl:

alexander_bard.jpg

Och här en travhäst-uppfödare...So what? :D
Han kanske ska strunta i sjungandet o satsa på trav? :devil:

Bard i kortbyxor
Hockeystjärnan Peter ”Foppa” Forsberg, som deläger hästen tillsammans med Robert Bergh och sin pappa Kent, kunde inte komma till Kalmars V75-tävlingar eftersom hans hockeylag Colorado Avalanche har fullt upp med den pågående NHL-säsongen i Nordamerika. Men Tsar d´Invernes uppfödare Ulrich Bermsjö och Alexander Bard fanns på plats, den sistnämnde var nog den ende på kylslagna Kalmar i kortbyxor!

Tsar2.jpg
[/IMG]
Fotot taget efter Derbyvinsten...kortbyxor då med! Förstorar ni upp bilden så ser ni honom..den gröne med kepan, tillbakadraget gömd i papperspåsen...

Så vem var det jag träffade senast förra fredagen då???? :rofl: Nääääää Alexander Bard var det inte och inte Skurt heller... Så det så!!!!!!!!!!!

Liknande trådar

Körning Hej, har en undran hur ni gör när ni tömkör eller kör häst o vagn när ett fordon närmar sig, antingen framifrån eller bakifrån. Stannar...
Svar
11
· Visningar
625
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
519
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.