Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
_L_ skrev:Har du inte satt på nytt märke än?
Det var en som varnade mig o sa att man får böta + att snuten tar reg skylten
Carolus skrev:Om det är skattemärket ni dillar om så kan jag tala om för fröknarna att på märket står det vilken månad man skall betala skatten, och när du betalat skatten får du märket... På din reg skylt står det nr 6 så du kan sova lungt...
Exakt brukar försöka sparka in det i huvudet på vissa att mig tilltalar man inte gumma till... (Med att jag inte reagerar på det menade jag tar inte åt mig, för jag är ingen gumma)_L_ skrev:Tant/gumma låter ju ur gammalt
Hmmm inte mitt jobb du är på??? Är så hos mig, men karlar, jag som tjej kan ju inte anvädna hammare eller så, nej onej, en del måste lägga sig i vad man gör, hur man gör och vad man skall göra... Men skulle jag göra det så skall jag minsann sköta mig själv, inte bekymra mig om det, har börjat köra med samma taktig... Då går man och gnäller hos chefen...Fast nån vikarie är jobbig oxå, en är så jävla bossig så jag får lust tysta ner na en gång för alla
Hon är 60 o tror att hon är nått
Bara för man är ung behöver man inte vara tappad bakom en vagn som hon tycks tro
Carolus skrev:Jag har 8 som slutsiffra på regskylten, besiktar den i augusti och ett par månader framåt vad det nu är... På skattemärket är det 1:a, betalar skatten i januari och får märket strax efter det...