Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Känner mig lite halvt korkad när jag kliver in på körforumet bland proffsen, men har inte alla börjat här en gång? :D Bilden är lånad...
Svar
19
· Visningar
3 032
Senast: _L_
·
Körning Hej! Jag har börjat köra in mitt halvblod (har alla tillbehör) men jag vet inte riktigt hur jag ska göra, Allt jag har gjort är att...
Svar
6
· Visningar
1 432
Senast: Pia
·
Körning Har fått frågan av en av min allra bästa kompisar om inte min isis kan dra henne och hennes blivande man till festlokalen från kyrkan...
Svar
6
· Visningar
1 006
Senast: LIA
·
K
Körning Har en fyraårig ponny som ska bli ordentligt inkörd nån gång:rofl: Eftersom hon tillbringat stor del av sin uppväxt gående på bakbenen...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: lilltore
·
F
Körning Med vagn och så? För visst är det så att i vissa grenar så har man olika vagnar? Hur transporterar ni dessa? Vad har ni för transport?
Svar
13
· Visningar
962
Senast: miamiamia
·
Körning Hehe detta kommer väl att reta vissa... :angel: Men jag tror att om man köper världens billigaste och enklaste sele och gör så här...
2
Svar
30
· Visningar
3 631
Senast: _L_
·
Körning :angel: Vad tror ni? Kommer han att bli en lovande maratonhäst? En smula grund i bålen (tror han gick på någon diet hos förra...
2
Svar
35
· Visningar
2 494
Senast: Carolus
·
F
Körning Är medryttare på en vbl travare som jag ev. kommer att köpa till hösten, och behöver lite tips på vad för körutrustning som är lämplig...
Svar
1
· Visningar
863
Senast: Nora
·
T
Körning Hej. Har planerat att köpa mig en shettis att köra in och pyssla med. Har kört en del på min skola så jag kan en del, fast då har jag...
Svar
2
· Visningar
1 048
Senast: TixieBus
·
F
Körning Nu mina vänner, nu har jag äntligen fotat Globusrockarden och min nya sele. Har endast kört i selen ett par gånger, den är därför inte...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 468
Senast: Solstrimma
·
I
Körning Lite dum fråga kanske, men... :crazy: Varför inte galopp i rockard, vad är det som blir fel?? Blir det fel för hästen med ryggen...
2
Svar
38
· Visningar
4 507
·
F
Körning Hur gör ni egentligen när ni ska åka iväg och träna? Inom ridsporten så sadlar ju vissa hästen innan de lastar den, men hur gör man inom...
2
Svar
28
· Visningar
2 261
Senast: Loranga
·
Körning Varför använder man skygglappar på en körhäst? :confused: För att den ska gå rakt? tradition? För att den inte ska skygga för vagnen och...
Svar
19
· Visningar
4 396
Senast: TinyWiny
·
F
Körning Okej, nu vill jag ha information om de olika tävlingsgrenarna inom körning. Jag har inte fattat det här med att man tävlar i tre olika...
Svar
1
· Visningar
712
·
Körning Jag håller på att leta så smått efter en blivande kompis till min häst. Det blir förmodligen en shettis! (Den ska vara inkörd) Det är...
Svar
18
· Visningar
1 211
Körning Så här såg det iallafall ut här idag när shettisen (Klumpen kallad :D ) drog ut ved ur skogen. Notera den rosa rosetten i pannlugg och...
2
Svar
34
· Visningar
2 666
Senast: Corminta
·
P
Körning Nu har det blitt myck stress här. Valdemar är sjuk.Så jag och Kotte måst fare åt han 3 gånger på ena dag nu. Han är riktigt uslier må ni...
2
Svar
23
· Visningar
2 045
Senast: Corminta
·
J
Körning Uppbyggande kommentarer tack! Eller typ sådana: Ååh vad vacker häst! ;) Selen är en omgjord Kronans parsele. Vi har draglinor och...
Svar
19
· Visningar
1 498
Senast: JennyD
·
K
Körning Jag köpte en bröstsele till mina shettisar idag. Jag är bara van vid travselar så det här är lite annorlunda. Selen är förresten en...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 559
Senast: Loranga
·
F
Körning Satt och surfade på en dansk sida igår kväll och vad skådade mitt öga? Globusrockaden med raka skaklar! Är det någon här som vet om...
Svar
12
· Visningar
1 381
Senast: Fjunet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka