Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Alldeles nyligen fick jag hem min sk. förbättrade rockard, har kört några korta turer med den efter en vanlig väg. Ända från dag ett har...
2
Svar
38
· Visningar
2 554
Senast: _L_
·
L
Körning Nu har jag äntligen tagit kort på hela min lilla skrutt :) Komentera gärna så länge ni inte förolämpar hennes trivselmage:angel: :devil:
Svar
4
· Visningar
1 008
Senast: linneaforss
·
Körning troligen har vi ju tjatat denna tråd hundra ggr redan. Jag vill ha ALLA tänkbara siter med selar och vagnar. Vill ha en maratonsele till...
Svar
1
· Visningar
797
·
H
Körning ...så hur ligger ni till inför tävlingssäsongen nu då? Och vad har ni för planer och målsättningar för i år?
2
Svar
31
· Visningar
1 911
Senast: Nora
·
Körning Jag har en shettis på 1 år och 10 månader. Han är ganska mycket tömkörd och är väl snart klar att sättas framför vagn. Men jag undrar...
Svar
5
· Visningar
903
·
Körning Har en rockard hemma som ska användas snart. Ska köpa en bröstsele, men hur fäster man rockarden på selen? Det finns inga "hållare"...
2
Svar
20
· Visningar
5 569
·
Körning Jag ska köpa ett körbett till min ena pålle och tycker mig ha hört att hästen ofta behöver en storlek större i stångbett än i delat. Nu...
2
Svar
25
· Visningar
2 021
Senast: åke
·
F
Körning Min pappa har länge köpt på sig o samlat lite smått på äldre lokselar. Tycker det är så tråkigt när de bara ligger o hänger o skräpar så...
Svar
16
· Visningar
1 349
Senast: Geisli
·
Körning Ett litet problem har vi med vår unghäst, han undviker gärna att ta stöd på vänster töm och blir "stum" i högersidan. Han förböjer sig...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: pufffan
·
G
Körning Behöver lite tips om hur jag ska angripa ett litet problem jag har: Min lilla minishettishingst går som en spårhund framför sulkyn, med...
2
Svar
36
· Visningar
2 817
Senast: Geisli
·
Körning behöver tips på företag ( gärna hemsidalänkar) som arbetar med skogskötsel men häst istället för maskiner, finns här någon som anlitat...
Svar
2
· Visningar
949
Senast: Trygg
·
Körning Vi har funderat på att köra in vår D-ponnyvalack till våren/sommaren. Han är 19 år, och det kanske är emot honom, men han är pigg och...
Svar
7
· Visningar
1 170
Senast: _Runaway_
·
E
Körning Hej! Har ett arabsto på sju år och undrar nu om ni erfarna tycker att det är för sent att köra in henne? Hon är tömkörd sedan liten...
Svar
4
· Visningar
1 101
Senast: EnWisa
·
F
Körning På söndag flyttar min Lillfjant till en ny stallplats. Vad sägs om Söderåsen, där VM hölls 2004? Man kan köra i 4 mil utan att behöva...
2
Svar
23
· Visningar
1 720
Senast: Splittan
·
R
Körning Nu har jag bestämt mig, det blir en Bullet rockard till Barre, men den kommer ju utan svängel, så de ska jag sätta dit själv. Hur gör...
Svar
11
· Visningar
1 535
Senast: linneaforss
·
A
Körning Jag har hittat en vagn i bra pris till hemmabruk, någon som vet något om denna vagn. Har sett lite diskussioner om Globusvagn men är...
Svar
14
· Visningar
4 377
Senast: Fjunet
·
Körning Jag har funderingar på att köpa någon av de billigare selarna från Equilex. Efter att ha varit framförallt åskådare här på körforumet...
2
Svar
21
· Visningar
2 783
Senast: kariinl
·
Körning Kan ju nämna att när jag skulle ta av alla grejjer så satt däckelgjorden superlöst, glappa. Så det är ju ett bevis på att man e...
Svar
18
· Visningar
1 636
·
Körning om vad hemsidan till.... hm, ja nu har jag glömt bort vad dom kallde sej. En organisation där man kan bli medlem, den heter nått med...
Svar
2
· Visningar
837
F
Körning ... önskas på bra körböcker (- inte såna me noter i :) ) ska utöka mitt bibliotek - me riktiga böcker :angel: . Oj va de lät...
Svar
6
· Visningar
1 100
Senast: fia n
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka