Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är jag som inte har så stor koll på andra trådar... Det var inte lite bilder. Tackar, det var jättekul att se dem! (fast som jag skrev ovan har jag redan bestämt mig för sele, fast jag väntar nog lite med att skicka efter den endå)
Kollade lite på dem nu och tycker absolut att standard såg bra ut. Någon som kankse har haft en sådan ett tag och vet om den tål lite?! Har själv en 2-åring som jag håller på att köra in och har nu en bröstsele som börjar bli för liten, och är i behov av en annan.
Något annat tips kanske?
Hundavel & Ras Det kan ju vara en trevlig hund för det, men den har ju inget i avel att göra om den har kvarstående rädsla för underlag. Det är väl det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.