Equilex billiga selar

Sv: Equilex billiga selar

Det är jag som inte har så stor koll på andra trådar... Det var inte lite bilder. Tackar, det var jättekul att se dem! (fast som jag skrev ovan har jag redan bestämt mig för sele, fast jag väntar nog lite med att skicka efter den endå)

Sv: Equilex billiga selar

Kollade lite på dem nu och tycker absolut att standard såg bra ut. Någon som kankse har haft en sådan ett tag och vet om den tål lite?! Har själv en 2-åring som jag håller på att köra in och har nu en bröstsele som börjar bli för liten, och är i behov av en annan.
Något annat tips kanske? :confused:

Liknande trådar

R
Körning Hejsan! Jag skall ta upp körningen med min häst igen och helt enkelt börja om från början då hon ej är korrekt inkörd samt har dåliga...
2
Svar
23
· Visningar
9 603
Körning Har nu skaffat en shettis till min 3½ åriga dotter, och jag tänkte hjälpa till att motionera honom genom att köra honom:) Har tidigare i...
Svar
2
· Visningar
1 419
Senast: Bubbaz
·
Körning Hej! Jag ska nu köpa min första utrustning till min b-ponny. Så nu ska jag fråga er kloka bukare om hjälp! Jag ska välja mellan två...
Svar
16
· Visningar
1 511
Senast: Underbar
·
Körning ... men ok bröstsele passande bruksnsv på 155-160? Tanken är att den skall användas nu när jag gör in hästarna, och vid körning med...
Svar
14
· Visningar
1 403
Senast: Solstrimma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka