Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Ja hur förvarar ni era vagnar. Är dom inlåsta, låser ni dom överhuvudtaget, står dom endats under tak eller kanske ute med eller utan...
Svar
16
· Visningar
1 420
Senast: Bull Dozers Am. Bulldogs
·
Körning Har precis fått hem min släde idag :bump: och redan provåkt den. Walle tyckte nog att den var lite läskig men gick på snällt. Tror han...
Svar
17
· Visningar
1 765
C
Körning Hej. Nu så har ju den efterlängtade snön kommit visserligen så är den på väg bort. men jag har fått upp ögonen för detta med att köra...
Svar
17
· Visningar
1 934
Senast: Fia-Lina
·
B
Körning Hej allihopa:) jag undrar vad ni har för redskap och maskiner till hästen och er själva, bortsätt från motorsåg och bra skyddskläder om...
Svar
1
· Visningar
3 145
Senast: åke
·
Körning Ska låna ut vår ena cob och behhövde snabbt kolla hur hon tyckte om loksele (det var ett tag sedan vi använde en sådan) Då jag bara har...
2
Svar
24
· Visningar
4 950
Senast: skogstomten
·
Körning Fyllde en termos med varm choklad och begav mig av med pålle o hund på en tur i det underbara vintervädret! Färden gick längs ett...
Svar
19
· Visningar
1 695
Senast: satanic
·
F
Körning Tänkte att vi kunde samla körrelaterade saker som vi suktar efter i denna tråden :idea: Jag vill ha en sån här (släden)...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 712
Senast: Fjunet
·
Körning Jag är relativt ny på detta området, men vill börja köra mitt hbl/fbl. Eventuellt tävla också! Han älskar att bli tömkörd så jag tror...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Ireland
·
H
Körning Avsikten med den här typen av körning är att hålla liv i gamle seder och bruk för körning med häst och vagn.Man använder gamla vagnar...
Svar
2
· Visningar
999
Senast: -Millan-
·
Körning ....ja har ni gjort det? eller tömmkör ni dom bara? vad gör ni då? några roliga övningar? :bump: angående inkörandet...hur gjorde NI...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 175
Senast: diny
·
C
Körning Hej! Är ny här, hoppas få tips! Var på skogskörningskurs i helgen och blev väldigt inspirerad att komma igång här hemma på den...
Svar
15
· Visningar
2 705
Senast: cafu
·
Körning Någon som kan hjälpa mej? Tänkte få lite hjälp då jag inte vet ens författar namn, Har varit både i bokhandeln:smirk: ingen hjälp och på...
Svar
4
· Visningar
1 020
Senast: TinyWiny
·
Körning Nu är min rockard äntligen färdig. Jag lämnade iväg den för ombyggnad för ca 2 o en halv månad sen. Här kommer bilder på den före o...
2
Svar
24
· Visningar
1 847
Senast: _L_
·
Körning Nu ska jag köpa en standarsele från equilex :banana: Men jag har lite problem med storleken :crazy: Någon som har förslag på vilken...
Svar
19
· Visningar
1 585
Senast: _L_
·
P
Körning Kotte har fått ett rejält sår i munnen. Jag tror att han har tugge på någe dumt. Så nu så kör jag bare Kotte i grimme till Valdemar. Det...
Svar
12
· Visningar
1 228
Senast: Carolus
·
Körning Kan man göra/bygga om en travsulky till en rockard eller nån annan typ av sele ? Kan man göra det själv?, annars vart ska man lämna in...
Svar
11
· Visningar
1 870
Senast: Elma_vip
·
F
Körning Hej! Jag undrar om någon kan ge mig tips på en ponnyrockard med ställbara skaklar? Jag skulle vilja hitta en rockard som jag kan ha både...
Svar
6
· Visningar
1 413
H
Körning har en 3-årig barockpinto som jag börjat rida in så smått. Vill nu även börja med inkörning. hur går jag bäst tillväga? har tömkört...
Svar
4
· Visningar
1 057
·
Körning Ska nu ta och bygga en ny rockard efter konstens alla regler :) Har sökt i tidigare trådar och tyckte detta med ett flyttbart säte...
Svar
15
· Visningar
1 098
Senast: Trygg
·
P
Körning Ja, mine venner. Nu tror jag nog att Valdemar har blivit helt tokig. Han har ju varit frisk ett tag nu. Han kom förbi mig igår efter att...
Svar
11
· Visningar
1 041
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka