Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Inte heller jag tycker det är roligt när det blir en massa tjafs här inne. Att vi ska kunna diskutera och att tonen både kan bli hög...
Svar
2
· Visningar
1 021
Senast: Nora
·
D
Körning hej jag funderar på att köra in min ponnyfrån början alldeles själv. jag har inte någon stor erfarenhet av körning på det sättet utan...
Svar
6
· Visningar
964
Senast: _L_
·
V
Körning Tror jag börjar få kläm på min sele nu, hoppas jag verkligen :mad: Nån som kan tala om hur långa skaklar man bör ha, alltså hur...
Svar
3
· Visningar
1 484
·
Körning Har varit frånvarande här på Bukes ett tag..till vissas lättnad och andras sorg kanske.. Men döm om min förvåning. Ett land har bytt...
Svar
11
· Visningar
1 192
·
K
Körning Bör man inte alltid använda baksele om man inte bara ska köra rakt fram på slät mark? Det händer att man ser de som kör...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 222
L
Körning Ja, främst med att börja tävla och så. Jag kör själv trav men tycker inte det är särskillt kul. Att "bara köra" är jättekul men att...
Svar
10
· Visningar
877
·
F
Körning Vill se bilder på era flakvagnar! :bump:
2 3
Svar
53
· Visningar
4 193
Senast: Beppo
·
Körning Vad har ni får skojjiga bruksföremål hemma? eller vad letar ni efter med ljus och lykta? Utöver det vanliga som har, plog osv så har...
Svar
17
· Visningar
5 687
Senast: fjordinghanna
·
L
Körning Om man "bara" ska ut och motionsköra sina hästar 3-6 dagar i veckan, ute på landsväg och så, kan man då använda travsele och sulky och...
Svar
1
· Visningar
956
Senast: Fia-Lina
·
R
Körning Måste bara visa bilden på lugnet före stormen, så här lugnt och sansat gick det i början av dagens tur och strax efter denna utsiktsbild...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: roslagen
·
Körning Hej! Jag har ett russ som blir 1 i år som jag vill köra in (så småningom). Min fundering är nu: Ibland ser man på bilder att föl...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Iris71
·
Körning Hej jag har bara kört travare och där lindar man ju fast skaklarn . Hur sätter ni fast era? Gärna bilder.Har sett att det finns...
Svar
14
· Visningar
2 254
·
T
Körning Har letat efter en begagnad rockard ganska länge nu, men inte hittat nån jag tyckt om. Antingen har de varit för låga, för ostabila...
Svar
16
· Visningar
1 241
·
L
Körning Heej! Ni som var intresserade av de engelska selarna så kan jag medela att jag just fått hem min Pony Harness! :D den kostade ca 1700...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 857
·
F
Körning Jag blir tokig! :mad: :mad: :mad: Lillskiten vägrar stå still vid selning och när man ska spänna för vagnen. Gammal ridskolehäst och...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 939
Senast: Molvi
·
Körning Denna finns på annons på hestnet.se och priset är satt till 8000 kr annonstext: Har mailat annonsören för mer info. Tror ni...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 015
Senast: Beppo
·
F
Körning Har lyckan att vara ägare till en gammal viktoriavagn :banana: :bump: MEN tyvärr e kunskapen inte lika elegant&stor som vagnen :o :o...
Svar
5
· Visningar
2 438
Senast: Pinge
·
M
Körning hejsan! Har en 9årig fd. travare som numera är ridhäst. Han har vart ridhäst i 2år innan det så gick han på banan. Nu är det så att jag...
Svar
6
· Visningar
1 292
Senast: a_c72
·
Körning är väldigt sugen på att köra in min häst. hon är fjorton år och jag ser inget hinder i att hon är så gammal. men min far envisas med att...
Svar
11
· Visningar
865
Senast: TesseToken
·
Körning Kan ni hjälpa mig? Jag har fått så himla olika mått på ideal selarna så jag blir inte riktigt klok på det. Tror ni min klena...
Svar
15
· Visningar
1 129
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2