Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag vet nog redan vad ni kommre att säga men jag vill höra lite vad ni tycker...min syster har haft denan sele ute här på buke förut...
Svar
14
· Visningar
1 103
Senast: _L_
·
N
Körning Igår när jag jobbade hittade jag en gammal Ridsport från 1982, och i den en artikel om körningen som "slagit till". Där skrevs det om...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 537
B
Körning Nu i år så ska vi försöka köra in min lilla pålle. Han är 7 år men vi tror att han faktiskt redan är inkörd. Allt tyder på det. Så nu i...
Svar
11
· Visningar
2 799
Senast: Bubben91
·
V
Körning Har baksele som eg är till parsele. Hur kan jag fixa till den så att den passar enbet:confused: Funderar på att få nån att sy en...
Svar
6
· Visningar
1 029
·
Körning Nu är det 5 månader sen jag flyttade mitt halvblod från vårat lilla lugna stall på landet till ett stall i storstan nära ridskolan och...
Svar
2
· Visningar
913
Senast: Vimsan
·
Körning Är det någon som har upplevt att draglinorna ligger an mot hästens mage och skaver när ni kör? Någon som har något tips på vad man kan...
Svar
11
· Visningar
1 505
Senast: Solstrimma
·
S
Körning Jag har tänkt att börja köra min travare lite och jag behöver tips på utrustning till honom. Jag har tänkt köra honom någon gång i...
2
Svar
37
· Visningar
5 250
S
Körning Vad har ni för vikt i skacklarna när någon sitter i rockarden/giggen? Vad brukar vara rekommenderad vikt?
Svar
9
· Visningar
950
Senast: Sirocco1
·
C
Körning Är det någon som kan rekommendera någon körställe som tar emotpraktikanter och som ni har varit på? ska nämligen ut på praktik snart och...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: CrazyMia
·
A
Körning Hej, eftersom ingen i travforumet verkade veta, så vänder jag mig till er!! :bow: Jag är på jakt efter ett selunderlägg i lammull...
Svar
8
· Visningar
2 040
Senast: AK47Kalashnikov
·
Körning Hur har ni som gjort det ordnat med skacklar eller den allmänna riggningen? Pinge? :angel: Du har ingen bild? Tänkte på bilderna du...
Svar
16
· Visningar
5 736
E
Körning Titta här vad jag hittade, två bilder på min häst i lokselen! Så bra, nu kan jag fråga er som kan om den sitter bra eller vad som...
Svar
11
· Visningar
1 263
Senast: Egonson
·
Körning Här kommer FÖRE och EFTER bilder på selen:banana: jag har då satt upp lokorna eftersom de var för långa + gjort nya hål. som ni ser är...
Svar
14
· Visningar
1 267
·
Körning Min ena shettis har stått still i 1 år nu,han blir 22år i år. Är det rimligt att sätta igång honom nu på allvar för lite hobbykörning då...
Svar
7
· Visningar
937
Senast: Geisli
·
L
Körning Skulle vara kul och höra vad ni tycker om min lille ögonsten =) ..Han är ett russ på 5 år. Ska förmodligen bli körhäst så småning...
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: linneaforss
·
Körning Hej! Är det någon här som kör med en s.k skitsele? alltså där bröstan är fast. Tycker ni att det funkar eller är den verkligen så dålig...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 940
Senast: Elma_vip
·
M
Körning Nu har jag fått en idé så jag vill ha lite synpunkter och tips om det är genomförbart på egen hand:D Jag har börjat tänka i banorna...
Svar
11
· Visningar
1 082
Senast: camilla_s_s_s
·
Körning Ni på Körningsforum, när kör ni in era hästar? 1-2-3 år? Vad för utrustning har ni under inkörningen och "unghäst-perioden"? Jag...
Svar
10
· Visningar
1 936
Senast: evis
·
Körning Är en helt grön nybörjare vad gäller körning. Går nu på kurs 1 ggr i veckan för att köra in min unghäst, ett halvblod. Går än så länge...
Svar
3
· Visningar
1 135
T
Körning *suck* Är det NÅGOn som vet varför stora skor (7 och 8: or alltså) inte görs med förborrade broddhål? Den här gången hann jag inte...
2
Svar
26
· Visningar
1 940
Senast: satanic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar