Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hej, jag undrar vad man ska ha för typ av sele till en sån här typ av vagn? Går det bra med en bröstsele? Mvh Diana
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 837
Senast: Nora
·
G
Körning Jag har vanna med körning med häst ,men jag har aldrig börjat från grunden vad bör jag tänka på? ska börja med min tvååring att gå...
Svar
1
· Visningar
772
Senast: fragansia
·
Körning Alla som tränar körning seriöst, på vilket sätt bygger ni upp dressyrtränandet? Kör ni mkt eller tömkör? Programkörning, var och på...
Svar
6
· Visningar
949
Senast: carrin
·
L
Körning Ja, ja, jag vet att ni är trötta på "nybörjarfrågor" om sk skitselar. Men nu vill jag fråga en sak i alla fall. Ni säger ju att...
Svar
4
· Visningar
1 007
Senast: Fjunet
·
D
Körning Funderar på att skaffa mig en shettis som sällskap till mina ridhästar. Jag skulle vilja köra den och nu undrar jag om det finns någon...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: dear_jessie
·
Körning Jag har en vanlig enkel bröstsele, komplett med brösta, däckel, skackelremmar osv. Jag har sen en vanlig modell av rockard, byggd på...
Svar
10
· Visningar
1 179
Senast: Noteca
·
P
Körning Tillverkad av Tiljanders sadelmakeri i Boxholm (Östegötland) Måttbeställd och disignad i samråd med Tiljander.. Rostfria spännen (obs...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 937
Senast: Pinge
·
A
Körning Vågar mej försiktigt in på körforumet igen med risk för att bli utskälld ännu en gång antar jag;) Funderat på att ta up körningen...
Svar
5
· Visningar
855
Senast: _L_
·
Körning Såg dessa bilder på en sida! :bump: :rofl: http://www.dragondriving.co.uk/images/jump1.jpg...
Svar
11
· Visningar
1 177
Senast: hästsko
·
Körning Hur lång ska de vara egentligen?? Fram till däckeln, visst, men hur långt blir det då? som jag o min fjordkorsning, vad ska man ha för...
Svar
11
· Visningar
2 833
Senast: MittNyaJag
·
Körning Bara för o vara lite tjatig i mitt trådinförande.. :rofl: Om man nu har sele med draglinor och allt, (lutar åt equilex billiga, fast...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: MittNyaJag
·
S
Körning Hej! Vi funderar på att köpa en ponny till vår son. Han är inte så gammal ännu så vill kunna hjälpa till genom att motionera ponnyn...
Svar
6
· Visningar
842
X
Körning undrar bara vad ni tror om denna sele påminner den inte om en armesele lite grand?
Svar
16
· Visningar
1 902
·
V
Körning Hur mycket tror ni man skulle kunna få för denna häst? Kallblodstravare, 10år Tävlar msv ,Ponnyklass Kan gå RIKTIGT långt med bra...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: RebeckaKihlberg
·
Körning Halloj.. Har ju haft loksele på min kuse, men häromdagen var det ett mässingsspänne (dragringen...) som tackade för sig och...
Svar
7
· Visningar
997
·
F
Körning Jag tänkte fråga er som är väldigt inne i körsvängen; är det vanligt att körtränare ha anställda? Vill ha kost, logi, liten fickpeng och...
Svar
6
· Visningar
848
Senast: Busfia
·
Z
Körning Jag har ett problem. Varenda gång jag är ute kör med pållen min och vi kommer förbi andra hästar så börjar hon att skaka och dra med...
Svar
3
· Visningar
787
·
D
Körning Har fått punka på min rockard fr B***es. Däcken är 2,25x17". Någon som vet var man kan köpa eller betälla nya däck och slangar?
Svar
3
· Visningar
1 282
Senast: Nora
·
Körning jag har tänkt ta upp körningen lite smått med min häst och letar därför efter en lätt rockard. har hittat den här är den nåt att...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: megin
·
Körning Till alla oss som undrar, en liten film :) Rekade skaklar in action..
Svar
15
· Visningar
3 558
Senast: Symis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter