Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Fick köra shettis i helgen och det var så mysigt. Pulkan var fastsatt på ett par skacklar och så lade vi en halmbal i pulkan att grensla...
Svar
11
· Visningar
1 665
Senast: JennyD
·
L
Körning Hej finns det någon giggliknande vagn till shettis? Eller har ni några andra våhjuliga shettis vagnar som ni tycker är fina? Kan ni inte...
2
Svar
35
· Visningar
5 377
Senast: Welsh
·
Körning Någon som har o kan dela med sig?? *nyfiken*
Svar
1
· Visningar
1 323
Senast: Fia-Lina
·
Körning Har jag missuppfattat att maraton är ett fyrspann som åker runt en bana med en massa hinder? :S
Svar
14
· Visningar
1 665
Senast: Nora
·
I
Körning Är i valet och kvalet på vilken färg jag ska ha på min maratonvagn! (Den i startpaketet från equus-driving). Valet står mellan svart...
Svar
15
· Visningar
1 139
Senast: Idka
·
M
Körning Har för mig det fanns en tråd förut men hittar den inte. Så förlåt om jag upprepar en fråga. Var får man tag i träskaklar? Alltså...
Svar
14
· Visningar
2 488
Senast: skogstomten
·
Körning Hur har ni lagt upp träningen när ni kört in hästar? Vad har gått bra resp dåligt? Hur mycket tid har ni lagt på varje moment?
Svar
2
· Visningar
1 235
Senast: RebeckaKihlberg
·
Körning hur gammal måste hästen och ryttaren va för att tävla enbet ..... vilka svårighets grader finns det.....tacksam för svar.....
Svar
5
· Visningar
789
Senast: Nora
·
Z
Körning Är det någon som vet var man kan få tag på vagnslycktor nånstans? :bump:
Svar
3
· Visningar
1 086
Senast: silver
·
F
Körning Kör ni varje dag innan tävling, eller får hästen t.ex vila dagen före tävlingen? Är nyfiken på era rutiner.
Svar
3
· Visningar
767
Senast: miamiamia
·
F
Körning Vilka ska dit? Vilka ska vara med och tävla? :bump:
Svar
11
· Visningar
1 065
Senast: Primadonnan
·
Körning Kan man fixa det? Det finns/fanns en såndär pulka med två "spakar" till broms på var sida! En liknande ide skulle väl kunna fungera på...
Svar
6
· Visningar
1 309
Senast: _L_
·
Körning Hur mycket brukar man säga är rimligt att en häst får dra? Självklart varierar det ju med storlek och kroppsbyggnad precis som...
Svar
8
· Visningar
1 177
Senast: _L_
·
Körning Min shetlands ponny blev förstår när han var yngre nu är han 16 i år.. och dom satte en kärra på honom när han inte riktigt var in körd...
Svar
11
· Visningar
980
Senast: Lokkur
·
R
Körning Nu vill jag kolla lite mer er kunniga här inne..lite gällande tävling osv. Jag fundilerar på att ställa upp med min lillkille i...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 470
Senast: RebeckaKihlberg
·
I
Körning Mitt sto är dräktigt och går snart in i åttonde månaden. Hon rids mest men är även inkörd och gillar att dra vagnen. Ikväll när vi...
Svar
6
· Visningar
1 483
Senast: Ia4
·
P
Körning Hej hej! Här kommer en hälsning från Team Andersson. Vi kommer att satsa inför VM i Italien 2006, konkurensen är tuff, men det ska...
2
Svar
24
· Visningar
1 955
Senast: Primadonnan
·
F
Körning tömmarna när ni kör? Varför/varför inte?
2 3
Svar
54
· Visningar
3 245
Senast: Ingrid och Lukas
·
Körning Om man är intresserad av tävling beroende på olika grenar vad utmärker en bra körhäst? Vad det ska vara för typ ,mankhöjd och...
2
Svar
25
· Visningar
3 085
Senast: Skulla
·
F
Körning Vilka shetlandshingstar ger avkommor som både är snygga och är framgångsrika inom körning? Ej minisar. Vet att vi har några...
2
Svar
39
· Visningar
2 653
Senast: miamiamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar