Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Körning Skiljer det ljusår i körningen från när man kör med en häst, tills att man kör med flera? Är de två sakerna väldigt olika? Hur är...
Svar
18
· Visningar
2 788
Senast: Ditte
·
Körning Att man aldrig glömmer hur man gör;) Anledningen att jag frågar är att vi har en ponny som visat sig vara kontinuerligt körd av första...
Svar
4
· Visningar
824
Senast: Fia-Lina
·
F
Körning Var kan jag hitta ett körbett i storlek 8,5? (Internetaffär)
2 3
Svar
48
· Visningar
3 941
Senast: _L_
·
K
Körning Ville bara påminna alla om att Kör-SM går av stapeln på Strömsholm första helgen i sept. :banana:
2
Svar
28
· Visningar
2 275
Senast: Hilly
·
F
Körning Hur gamla är era körhästar?
2
Svar
39
· Visningar
2 708
Senast: xbella
·
Körning Jag hade nu tänkt börja köra min f.d travare. Jag undrar vad behöver man för utrusning. Brösta har jag, ska man använda den? Mvh Diana
2
Svar
28
· Visningar
1 853
Senast: Elma_vip
·
Körning Vill ha någon form av stång till mina shettisar men har bara hittat som minst 10,5. Ni som kör med shettisar här, vad har ni för storlek...
Svar
7
· Visningar
2 125
Senast: Trissa
·
Körning Har ni sett att dom säljer nya selar? sele sidan Billiga fast dom kanske inte är så hållbara? Men till nån gång i veckan och med lätt...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 828
·
Körning Någon som vet om det är tillåtet att tävla med easy boots? Vet ni om de tål tuffa tag som maratonkörning? Är snart desperat, då jag...
2
Svar
38
· Visningar
2 373
·
Körning Har inte varit in på körsidan sedan hästarna stals och jag ångrar att jag gick in hit nu. Saknar körningen och alla härliga turer med...
Svar
2
· Visningar
1 044
Senast: JennyK
·
E
Körning Okej.. jag har ett litet dilemma ;) Jag har en svetsande morbror som har lovat fixa rockarden till mig, han ska fixa svängel och längre...
Svar
5
· Visningar
1 070
Senast: Egonson
·
Körning Kan man använda en travsele till att köra rockard? Jag vill kunna ha draglinor och baksele :cool:
2
Svar
25
· Visningar
4 385
Körning Nu ska vi försöka hitta en loksele som passar till vår nordsvensk. Vi har tänkt att köra in honom vartefter och vill ha en rejäl sele...
Svar
9
· Visningar
3 900
Senast: Egonson
·
Körning Är det någon här som har satt byggt en egen typ kappsläde? Är intresserad av idéer på konstruktioner :) Skulle vara kul att ha nåt...
Svar
15
· Visningar
4 238
Körning Jag skulle vilja att min pålla kunde dra saker efter sig (behöver inte vara en sulky eller vagn utan typ ett bildäck eller dylikt - bara...
Svar
4
· Visningar
1 171
Senast: Ewelina
·
E
Körning *raderat* Kom på att det inte går att ta bort dragläderna på min sele.
Svar
1
· Visningar
724
·
T
Körning Plötsligt hittade jag min morfars gamla "kyrksele", precis när jag börjat tömköra min unghäst så smått. Selen är hel, smidig och i stort...
Svar
7
· Visningar
1 281
Senast: tussa
·
V
Körning Jag vet inte av så många fler ställen än Hööks och Börjes, men visst finns det fler? Var köper Ni Er körutrustning? Menar då allt...
Svar
19
· Visningar
3 427
Senast: pufffan
·
R
Körning Nu äntligen så är det dags att skaffa en "riktig" vagn till ponnyn. Har haft en billigare variant innan och den duger ju bra,men nu...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
8 688
G
Körning Jag undrar hur ni tänker när det gäller foder på morgonen innan maraton. Ger ni mer eller mindre av något mot vanligt. Hur långt innan...
Svar
14
· Visningar
1 264
Senast: miamiamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter