Equilex nya selar!!

Sv: Equilex nya selar!!

Selen finns även som enbetsmodell. Den är något grövre än parselen (positivt). Det är snabbkopplingar på skakelfestena och baksele. Snygg och mycket prisvärd sele som man kan kombinera som dressyr och maratonsele. Möjligen så kan jag ta med en till Umeå nästa helg och visa.
/M

Jag vet en till här uppe som är intresserad av den!

Blir nog knepigt att få med två selar och packning för två veckor!
/M

Så länge? Men då kan hon ju klämma i alla fall!

Japp ska tillbringa två veckor i Umeå och Vindeln. Så kaj och Frosty hinner nog bli vältränade då jag ska bo lite hos Lina och lite hos Annika.
/M

Jaså, vad kul. Tur att man inte tävlar ponny längre då :p

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 183
Senast: lizzie
·
Samhälle Jag har fått ett problem. Eller fått och fått... Har haft detta problem tidigare! Sommaren 2009 köpte jag och dåvarande pojkvän hus i...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 485
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
770
Senast: cassiopeja
·
Körning Jag har scannat av begagnatmarknaden i veckor och nu ger jag upp, det får bli nytt istället! Folk kan ju varken skriva ut vilka delar...
Svar
12
· Visningar
2 925
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka