Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Aha ursäkta
Lite lustigt att du inte vet hur kärran ser ut men du har bestämt dig för att göra iordning den?
Mycket jobb men det är nog ganska billigt och kanske lättare än en i metall som man måste svetsa?
Alla vagnar går ju inte att rädda, men om den stått under tak och för övrigt är hel så.
Men vad ska/har du för hjul?
Trähjul med järnringar på grusväg tycker jag alla ska få slippa att höra
Har själv ett par trillor så jag vet hur illa det låter
Mm, Jag vet att den ser ut så för jag har tittat på den några gånger, men dom kanske inte är helt identiska med varandra, Först så ska jag fråga honom om han har några hjul till den, annars vet jag inte, nåt bra förslag?? Den har föresten stått i en ladugård..
Ja hjul kostar ganska mycket spec om man ska ha axlar till.
Men man kanske kan få tag på andra billiga axlar+hjul istället för dom traditionnella trähjulen?
Om du nu verkligen ska köra med en gammal trilla och den i nuläget(?) inte har några hjul alls, så sätt inte bilhjul eller något annat fult på den.
Är det en gammal trävagn så är det snyggast med trähjul med. Det finns säket några ståendes på någon lagård som du kan få köpa. Kolla bara först så att träet är friskt med.:smirk:
Fördelen med att ha gummirade trähjul är ju den att det inte låter så mycket men... se nu kom det.... menet alltså... järnskott rules. Jag menar det är ju bara så mysigt och sitta och lyssna på. Jag vet för jag har själv en gammal trilla med järnhjul som jag är ute och kör med i tid och otid med min travare.
Okej.. =) Ska se först vad gubben har för hjul och om det finns några överhuvudtaget till den, för i så fall är det ju trähjul.. :P men annars får man väl prova med bilhjul då, men håller med att det är finare med original trähjul.. =D
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.