Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Körning Hej! Jag har fått förfrågning om att börja köra bröllop med min ena häst. Idag har jag honom endast till ridhäst och ridning är mitt...
Svar
8
· Visningar
2 372
P
Körning Önsker jag er alle. Hoppas att ni alle har haft det bra och att ni unge int har ont i skall i dag. Jag var hoss Valdemar igår och åt en...
Svar
8
· Visningar
1 083
Senast: åke
·
Körning Nu har jag fixat min lilla film. Kolla extra på den svarta hästen med vita benlinor, för det är jag o Donna Dior. :love: sen i mitten så...
2
Svar
37
· Visningar
2 323
Senast: Nora
·
C
Körning Vad gäller på tävling angående vagnar till C-D ponny kat.?? får man köra med enaxlat även i maraton eller måste man ha 2-axlat...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: citronen
·
Körning nu kommer jag igen med ennu en tråd:angel: passar denna baksele ha överseende över att jag hann inte sätta dit den med vagn och allt...
Svar
13
· Visningar
1 293
Körning Är det någon som testat på det? Såg så kul ut, blev jätte sugen på att testa. :) Varit nyfiken på det förr men nu kunde jag inte...
Svar
11
· Visningar
1 220
Senast: Madelene
·
S
Körning min sköt häst är körd me ddragliner och kälke och skulle vara perfekt att börja med skaklar nu, men det är där problemet är. För hon...
Svar
7
· Visningar
1 410
D
Körning hur gammal ska shettisen va när man kör in den?
Svar
4
· Visningar
893
Senast: JRSH
·
V
Körning Jag har köpt en sele med tillhörande körträns. Det är så fint så jag vill ju gärna använda det, har både skygglappar och droppe i...
Svar
11
· Visningar
1 396
Senast: vectra
·
B
Körning I senast numret ur tidningen Gotlandsruss stod det följande: " Nya regler kommer att stoppa ponnyer under 120 cm att tävla SM och...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 688
Senast: Nora
·
J
Körning Hejsan på er! Jag är så glad nu att jag har hittat en rockard :banana: Det vart den som man kan göra om till släde. Men jag...
Svar
5
· Visningar
916
R
Körning Har snålt om pengar och behöver tips, gärna med bilder, hur man bygger egen svängel. Och hur man sätter fast den. hur den ska se ut m.m...
Svar
16
· Visningar
1 769
Körning här kommer lite utlovade bilder o mått. mått stoppad del: 120 remmar till skaklar eller dragring: 70 cm remmen över länden: 35-65 cm...
Svar
17
· Visningar
1 646
Senast: Beppo
·
Körning ja... ännu en tråd om vagnar o selar då... eftersom ajg tänkt skippa ridningen frmaöver eftersom min fjording tycker det är så trist...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 144
Senast: Cämz
·
Körning Nu har jag fått hem selen.... Hade isär hela den och rengjorde den ordentligt igår! Så nu är det bara att sätta igång och köra in...
Svar
14
· Visningar
1 170
Senast: Royal_724
·
H
Körning Vilka bett får man tävla storhäst på? Finns det speciella regler om nosgrimmor? Inom vanlig körning, inte brukskörning...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 788
Senast: nadineflink
·
Körning Hej! Ska man ha svängel på slädar också, tänkte precis be pojkvännen om att fixa dit en och så kom jag på, tänk om man inte ska ha en...
Svar
16
· Visningar
2 723
Senast: Solstrimma
·
F
Körning Fram med bilder på era slädar! Skriv gärna vad ni har för häst som drar den. /Fjunet - gryyymt sugen på en släde
2
Svar
35
· Visningar
9 129
Senast: Fia-Lina
·
B
Körning Jag börjar bli lite nervös. Min shettis ligger i nuläget på lite drygt 106cm i mankhöjd. Måste man slutmäta ponny för att kunna tävla...
Svar
4
· Visningar
1 563
Senast: My64
·
Körning Har lite frågor som jag hoppas få svar på. vill gärna ha en bröstsele till min fjording men han har rätt lågt ansatt hals så jag...
Svar
8
· Visningar
1 042
Senast: Beppo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka