ej sm för hästar under 120 cm?!

Sv: ej sm för hästar under 120 cm?!

Ni är sent ute! Tag kontakt med Ture Sventon, han har en metod som iallafall fungerar på temlor ;)

Det är sant men så skall det överföras på hästar också... Är där problemet ligger... :smirk:

Men om vi tar av dom på mitten och fyller med mandelmassa och grädde? Då borde det ju funka med hans metod!!

Nora skrev:
Men om vi tar av dom på mitten och fyller med mandelmassa och grädde? Då borde det ju funka med hans metod!!

Det skulle nog göra susen! Då behövs det ju inga nosludd längre heller :) !

Stackars hästar få lida med att få i sig både grädde och mandelmassa nä det där är djurplågeri på den högre nivån :mad:... Det ända man har grädde till är i maten för att den skall bli nyttig... :smirk: :rofl:

Nej man jag tror dom gillar det! Dom får ju äta det!!

Var ju därför som jag lider med dem, jag tror inte de tycker om vare sig grädde eller mandelmassa.... :rofl:

Joo...mandelmassa är ju sött och gott! (fast personligen gillar jag det inte:p ) Man får bara se till att använda sig av de hästar som gillar det. de andra får kämpa vidare med sina stora transporter...

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 141
Senast: Bison
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 116
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 504
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24