julshows film.

Sv: julshows film.

"Rygga, åsså rygga...jaaa, ryyygga" :rofl:
Jag hör verkligen hans röst i huvet, vilka minnen, haha.
Jag ska inte beblanda mig i ursprungstråden, verkar finnas folk där som tycker synd om Clicken :smirk:

Synd att det var så taskig kvallite. Såg ingenting.//bonny.

Konstigt, jag tyckte inte den var mörk.
Clicken var rolig att se, han var väääldigt pigg. Och Donna ville fortsätta springa ju!
Härlig hatt Sniglis :bow:

Hej!
Jätte fin film!
Vad har du för vagn??
Din liknar min!
Vem Körde fux ponnyn med martonvagnen?
Tacksam för svar

Hehe...jag vet... Men man unnar ju hästarna så mycket då måste man väl få skratat åt dom ibland också;) Det var ju inte direkt nån som kom till skada...

Du ska bara veta när vi stod i gången mellan ridhusen innan vi skulle in. Två personer fick stå och hålla i honom då han boxades, ställde sig och grävde hål i betongen. På julshow ska man inte stå still, då ska man SPRINGA!!!

Nora skrev:
Du ska bara veta när vi stod i gången mellan ridhusen innan vi skulle in. Två personer fick stå och hålla i honom då han boxades, ställde sig och grävde hål i betongen. På julshow ska man inte stå still, då ska man SPRINGA!!!
Han såg ju helcharmig ut!!
Vilken fart :D

Ahh, du såg oss :) Jag sparade det kortet på datorn, hoppas du inte misstycker :) Vad tyckte du om showen då?

/jenny

Nej, hur söt var inte den då!

Var det en korsning eller renrasig mini? Jag har en film på den vita shettisen som gjorde tricks :) Kanske ska lägga ut den nån dag.

han är okänd så vi vet inte.
tror det är en korsning för han är inte lika kraftig som en shettis.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2024

Omröstningar

Tillbaka