Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Sammanfatta året som gått och berätta om dina nya mål, planer och förhoppningar för året som kommer! (spinn off på tråd på gnägg )
2
Svar
30
· Visningar
2 350
Senast: Primadonnan
·
Körning Som kan/ vill hjälpa mig köra in min 2, 5 åring för avtalad summa pengar/ per gång eller liknande. Han är 151 i mankhöjd och mycket...
Svar
8
· Visningar
964
Senast: Cronis
·
F
Körning Vad heter: - brösta - draglinor - huvudlag - tömmar - baksele på engelska? :confused:
Svar
4
· Visningar
2 411
Senast: Fjunet
·
Körning Surfade lite när jag letade draglinor, och hittade denna...
2
Svar
39
· Visningar
2 882
Senast: _L_
·
Körning Ni som kör era halvblod, när brukar ni börja med inkörningen av dem? Jag vet att travhästar kör man in som ettåringar, dels för att de...
Svar
6
· Visningar
1 308
·
J
Körning Hejsan, Jag måste få fråga en sak. Hur långa ska skalkarna vara om hästen är 135 från fästet på selet till baken? Är så rörigt i...
Svar
13
· Visningar
10 526
Körning pappa har sagt att om jag bara kan fixa ritningar på en vagn jag vill ha så ska han göra så gott han kan, och nu har jag ju givetvis...
Svar
8
· Visningar
1 475
Senast: cili
·
Körning Jag vill passa på att önska alla på Körning en RIKTIGT GOD JUL! Jag nålar denna tråd så kan vi lägga alla julhälsningar...
Svar
15
· Visningar
952
Senast: mazariin
·
J
Körning Jag undrar om ni vill lägga in bilder på era hästar och om jag får använda dom på en sida som heter stallet.se?:rofl: :love: Jag ska...
Svar
3
· Visningar
896
·
L
Körning Hej är det någon som hört någonting om Agria stipendiumet som dem ska dela ut till en Junior kusk....
Svar
9
· Visningar
1 231
Senast: linneaforss
·
J
Körning god jul! Jag undrar om det´är någon som vill lägga ut bilder på era hästar?:confused: Om det går bra så skulle jag villja använda dom...
Svar
2
· Visningar
794
·
Körning Varför är körning en så dyr sport....:( Vi behöver verkligen en lätt träningsvagn för dressyrträning och körning i ridhuset, men...
Svar
5
· Visningar
1 329
Senast: Lill76
·
Körning Hej! Jag har beställt en ideal harness från börjes nu där baksele och draglinor medföljer. Jag funderar på vad som behövs köpas innan...
Svar
10
· Visningar
1 195
Senast: Fengur
·
T
Körning Vilken sele är att rekomendera till en häst som ska köras in och sen köras lite medbara för att variera träningen och för att det är...
Svar
19
· Visningar
1 889
·
J
Körning Hjälp mej med att förstå mej på lokselen jag har köpt är ni snälla!:bow: Den remmen som ni ser på bilden, den lilla korta remmen utan...
2
Svar
20
· Visningar
2 708
·
V
Körning Måste bara fråga, ang mitt ombygge från parsele till enbetssele. Har kört fast vad gäller bukgjorden. Eftersom man tidigare fäst ihop...
Svar
2
· Visningar
908
·
Körning Idag hade jag min första sken tur med vagn och det gick fort... Det var lite otäckt, men allt gick bra. Min ponny blev rädd för något...
Svar
9
· Visningar
1 250
Senast: Lillknoddas
·
Körning Nu har jag äntligen hittat en vagn, där priset passade plånboken, skicket är bra, och avståndet att hämta den var rimligt! Och när...
Svar
5
· Visningar
888
Senast: Fia-Lina
·
L
Körning vad behöver man för körlicens för att tävla körning? vad för nån? och hur tar man det? Måste man ha det?
2
Svar
20
· Visningar
1 734
Senast: linneaforss
·
J
Körning Hej jag är en tjej på snart 15 år. JAg undra om det finns någon som är "ungdom" som kör. Jag tycker det är väldigt tomt med sånna...
Svar
14
· Visningar
1 005
Senast: Jossan_91
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka