engelska billigas selar

Sv: engelska billigas selar

låter jättebra! då får jag veta hur den funkar med globus-kärran med! :D

förresten har du fått hem den än?? *nyfiken*

Näpp, väntar fortfarande. Ska ringa på måndag och fråga hur det går med den.

bonny skrev:
Så du menar att du kan med att sälja skit som du inte ens vill ha på din egna häst?//bonny

Ja? Det är väl upp till köparen att kolla upp så att selen motsvarar förväntningarna?

Hur får man hen ena sele från England? Kommer det med brevbäraren eller hur går det till?

Paketet kommer till ditt lokala Postkontor, där du får hämta ut det.

Är det någon som vet om allt ingår i ponnyselen för 110, från england

snigelfarmor skrev:
Allt ingår, det verkar bara vara Nordiska länder som säljer icke kompletta selar.

/jenny

Okej! gud vad billigt då blir det ca 1600 kr har vi räknat ut! :D det är ju otroligt! Har du beställt därifrån någonting? är det bara att beställa och skriva adressen och sen sweden så kommer det? :O

Skicka ett mejl först och fråga, man kanske måste fråga om mått och sånt innan, för ibland passar inte huvudlagen eller draglinorna.

Nu får du träna på din engelska! Berätta gärna sen vad du fick för svar på mått och sånt om du skickar iväg ett mejl.

Man får inte tag på dem via mail :) så jag är modig och beställer ändå....Men vet du hur man gör med betalningen?
Och jag har en shettis ganska grov och jag har en bröstsele nu storlek shettis som är på gränsen för liten, så jag ska nog beställa den i ponny storlek för jag ska även använda den på mitt russ...vad tror du om det? :bump:

Jag har hittat ett ställe som säljer samma sele ännu billigare.

Betalningen sker nog via Paypal/kreditkort.

Fjunet skrev:
Jag har hittat ett ställe som säljer samma sele ännu billigare.

Betalningen sker nog via Paypal/kreditkort.

jaha, och så säger du inte var? Eller har jag missat nåt? :p

Vet du nåt om kvaliteten än?

/jenny

llamasm.jpg

hittade denna på din sida :)

Haha!! Atlaskotan är i alla fall högsta punkten.. Lite sämre med nosens lodlinje men det kommer nog med lite träning:)

Om man tittar på deras FAQ-sida, så står det att "The Road Harness" (de billigaste selarna), har en förväntad livslängd på 5-7 år, vilket ju inte är speciellt mycket... Tror inte att jag skulle satsa på en sån sele. Det hjälper inte att den är billig i inköp, man måste ju tänka på vad som kan hända OM den inte håller för påfrestningarna...:crazy:

Hehe jag har inte tittat såå noga på sidan..
Missade helt laman :D

runners.jpg

Vem vill inte kunna göra om sin vagn till släde! :D :D

Jo det missade jag :o
Bra att dom typ skriver hur många år selen håller ju?
Hehe hur många år håller equilex billigaste sele?
Börjes Ideal?
Tärnsjö håller väl över en livstid tror jag hört/läst det nånstans :smirk:

/Lisa

Liknande trådar

Dressyr Hej! Ska till våren böjar tävlar lite lokal dressyr - Lb:1 klasser. Har inte tävlat lokal dressyr förut och har därför ett par frågor...
2
Svar
30
· Visningar
4 516
Hästvård Jag postar några bilder så får någon vänlig själ gärna namnge :D Skämt o sido, det är ofta väldigt svårt att prata insektsskydd härinne...
2
Svar
29
· Visningar
5 127
Senast: iNHALE
·
L
Utrustning Vad heter modellen på Penelope Leprevost GPA kavaj? Har dragkedja och specialsydda armbågar.
Svar
0
· Visningar
1 355
Senast: lisah
·
L
Övr. Hund Jag har tänkt att min tik ska få börja dra kedjor på vissa promenader.. Allt från 5kg och uppåt är mycket intressant. Man ska ju börja...
Svar
3
· Visningar
1 209
Senast: LillJay
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka