Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Körning Hej Jag är ny inom detta med körnig, har dock lånat maratonsele när jag kört min häst, tänkte nu skaffa en egen sele, för...
2
Svar
33
· Visningar
2 279
Senast: Ryttarsmurfen
·
Körning Jag ska lämna in min gigg för att fixa nya hjul till den. Jag pratade med smeden om att sätta på en svängel också, men han sa att det är...
Svar
9
· Visningar
1 722
Senast: Pia
·
Körning Jag skulle vilja ha en 4-hjulig enbets vagn till min shettis. Om man hittar någon som är tillräckligt lätt för en större shettis...
Svar
10
· Visningar
1 037
Senast: Burza
·
Körning Hittade inte min förra tråd och orkade inte leta vidare så ni får stå ut med att jag startar en ny tråd :D Har ändrat lite på min...
Svar
9
· Visningar
1 629
Senast: Corminta
·
Körning Hemska saker händer i de djupa snötyngda Nordångermanländska skogarna. Skogstomten var ute å körde sin fjord utan någonting alls bakom...
Svar
17
· Visningar
1 871
Senast: Carolus
·
Körning Jag var in på Grafströms och tittade på lite körutrustning då jag drömmer att börja köra min häst. Det finns inte på världskartan att...
Svar
6
· Visningar
783
Senast: malinsky
·
Körning Ännu en tråd... var ute o knäppte lite kort på selen i dag och vill nu veta hur ni tycker den sitter. Ändringa för att det ska bli...
Svar
12
· Visningar
2 273
Senast: _L_
·
K
Körning Hej! Någon som känner till någon bra körklubb/förening i närheten av stockholm?
Svar
2
· Visningar
825
Senast: wizo
·
K
Körning ja, vilket bett har fungerat bäst för era hästar när ni kör? jag rider bettlöst vilket fungerar jättebra på min häst, och försöker nu...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: fragansia
·
I
Körning Någon som vet var man kan finna ett sådant? Har letat massor utan resultat... :cry:
Svar
3
· Visningar
1 068
Senast: Mirre
·
Körning Finns de någon vänlig själ som har en vagn gjord på en saabaxel som kan "sponsra" med lite bilder ur alla konstiga vinklar hur den ser...
Svar
4
· Visningar
1 136
Senast: TesseToken
·
N
Körning Har fått tag på en rockard och funderar över hur mycket/vilka ändringar som skall till för att kunna använda den. Hästen är en ca 150 cm...
Svar
14
· Visningar
4 728
Senast: Egonson
·
R
Körning Har köpt en fin loksele till min Nordis. Men det finns inga draglinor till. Vad ska jag ha för material och hur långa ska dom vara...
Svar
4
· Visningar
1 388
Senast: Egonson
·
E
Körning Vad ska man tänka på när man passar in en loksele? Vilka "mått" ska man använda sig av? Jag syftar alltså på när jag säger mått, att...
Svar
7
· Visningar
1 937
·
V
Körning Nån som använder bjällerkrans eller klocka? Hur fäster man den i selen (har en bröstsele)? Såg en bild där man fäste kransen bakom...
2
Svar
31
· Visningar
8 164
Senast: Lena_B
·
Körning Hur gör ni när ni ska provköra en häst för första gången? Att börja om lite från början förstår jag ju, att tömköra och prova sig...
Svar
9
· Visningar
1 062
L
Körning Jag ska i helgen köra min nordis med en gigg för första gången. Hästen har blivit körd mkt förut och är lugn, men jag har aldrig hållt i...
2
Svar
27
· Visningar
1 966
Senast: shirley
·
Körning Halloj.. Var på skakeln ska bakselefästena sitta? Tänkte dra iväg rockarden till garaget och få dem ditsvetsade, men vart ska de...
Svar
3
· Visningar
934
Senast: MittNyaJag
·
Q
Körning Har precis beställlt hem en liverpoolstång och upptäcker att det är ruggligt på ena sidan... Ska det vara riktat upp eller ner??? Hoppas...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 828
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V