Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hittade det här i vårat gamla förråd. Ser det ut som nåt att ha? http://i16.photobucket.com/albums/b11/Dalakhay/PICT8950.jpg...
Svar
4
· Visningar
1 068
Senast: åke
·
C
Körning Vad tycker ni att en unghäst bör "kunna" när den lämnas bort för inkörning? Ex. stå uppbunden, stå stilla (i alla fall kortare...
Svar
13
· Visningar
1 153
Senast: _L_
·
F
Körning denna kanske inte platsar under körning, men tänkte att det är ju här kallblod folket håller sig kasnke...=) vad vet jag...
Svar
10
· Visningar
1 063
Senast: Luff
·
M
Körning Till er som kört in en häst: Hur la ni upp inkörningen? Var hästen trafiksäker sedan innan? Ungefär hur lång tid tog inkörningen...
2
Svar
25
· Visningar
1 792
Senast: Carolus
·
Körning kanske blir fel ställe att skriva på men eftersom "utrustningfrågan" är specikfik för körning så chansar jag. Är det någon som vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 016
Senast: skogstomten
·
Körning Läs Timmerhästens bok av Yngve Ryd.
Svar
10
· Visningar
1 228
Senast: JennyK
·
Körning hej! Nu har jag äntligen fixat lite film på pållen framför vagn när han drar, vet ju inte om lokselen sitter som den ska, allt annat...
2
Svar
37
· Visningar
2 575
Senast: Geisli
·
Körning Det blev en mycket lyckad dag med massor av hästprat släd & Kälktur. Massor av utebyte av ideer och mycket trevligt att träffa nya...
2
Svar
26
· Visningar
1 843
·
C
Körning har en ponny som är ca 120 cm i mkh , hur långa skaklar behöver den. hur mäter man vilken skskel längs som passar?
Svar
2
· Visningar
815
Senast: CAtiTzi
·
Körning Driveout säljer denna selen, och jag undrar om någon har använt denna typen av snabbkoppling? Blir det inte skramligt? Vad heter...
2
Svar
34
· Visningar
2 933
R
Körning Behöver snabb hjälp till mina kompisar som tävlar representerar Sverige i landskampen mot norge i Hästteori. Behöver veta allt som...
Svar
9
· Visningar
1 115
E
Körning I dag har vi varit ute och hämtat en gran som pållarna ska ha och knapra på i hagen :D Pållan tyckte det var jätteskoj :love: Hon såg...
Svar
7
· Visningar
912
·
Körning Är spekulant på en sele från ovanstående märke. Är det något att ha eller är det bara skräp?
2
Svar
26
· Visningar
2 628
Körning Har köpt en norsvensk travare! :love: Jag använder honom just nu bara till ridning, men i sommar skulle jag vilja testa o köra lite! Vi...
Svar
11
· Visningar
1 449
Körning 50 stycken var de när de efter en veckas körande i ödemarken kom fram till marknaden i Röros. Vacker:love: De här...
2
Svar
29
· Visningar
2 749
Senast: Luff
·
Körning Jag blir inte riktigt klok på det här, för på tyska ebay, säljs det fina selar för 10-1000 spänn. Här är en länk tyska ebay till en...
Svar
5
· Visningar
2 369
Senast: Titti-lo
·
Körning Finns säkert att hitta en hel del i andra trådar. Vilka selar finns i storlek shetland? Pris? Gärna bilder och länkar. Vilka...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 645
·
J
Körning Vilken vagn får man ha om man vill tävla i körning? Jag har en rokard, som jag kör "min" shettis med. Får man ha det på tävlingar?
Svar
3
· Visningar
874
Senast: Nora
·
A
Körning Jag undrar ifall ngn har resultatlistor eller rentav bilder från både Sm o Nm , det året då Yngve Käll vann med russen Lady Dione o...
2
Svar
23
· Visningar
1 976
Senast: Nora
·
L
Körning Använder ni alltid hjälm när ni kör hemma? Kul att höra statistiken :p
2
Svar
37