Sm/Nm körning på 80talet

Sv: Sm/Nm körning på 80talet

Det var ju tänkt att vi skulle komma o hälsa på Caj.. men med 6 hästar hemma, så är det svårt att bara åka iväg.. så det har ju dröjt ett tag om man säger så=)

Du får säker bo hos Annika om du frågar snällt!

Jo det tror jag med!=)
Vet ju dock inte hur många vi blir.. Men det löser sig=) Tänkte bara kolla upp "om ifall att"..

Det är inte några tävlingar i sommar uppe hos er? För då kan man ju passa på att åka då!

Jodå! Du kan ju kolla tävlingsterminen. Men ska du åka långt för att titta tycker jag du ska åka på Villvattnets tävling. Mycket fin tävlingsplats. Skellefteå brukar ha häftigt maraton men tyvärr ganska få startande. Maratonet går inne i stan vilket kan vara kul men också läbbigt (jag tycker det är läbbigt, har aldrig gått bra för mig där:devil: ). Kolla på www.villvattnet.se

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 815
Senast: Lipperta
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 976
Senast: lewellyn
·
Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 967
C
Ridning Här kommer artikeln, hoppas det är ok att jag lägger in den? Frågan låg ute så jag avvaktade men fick inget nej, så här kommer den! Håll...
Svar
14
· Visningar
2 247
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V