Till er som kört in och fått inkört :-)

Sv: Till er som kört in och fått inkört :-)

Jag var och tittade och Miamiamia hon tränade för Tomas... Var en person där som inte var så rädd om utrustningen kan man säga... Men sista gången hästarna kördes innan träningen hade de skenat och inte körts efter det... Är snart träning igen vi får vell se om det är nån bättring...

En liten minibuketräff har vi ibland.. Haha

Jag och mia brukar ha minibuketräff.... Ja brukar vara fler med och köra... Haha

Ingen nämd ingen glömd! Å känd är han nog bara i sörmlandslän.
/M

Ja precis... Eller rejäl körnörd... Haha men ingen som tävlat i landslaget iaf... Det kan jag lova...

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 773
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 205
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 495
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar