Sv: vad tror ni om den här?
*lånar knapp litegrann*
Kanske håller detta på att spåra ur, men här brukar ibland på fullt allvar diskuteras färg på benlindor och andra tillbehör, "vilken färg på sele passar på en fux" osv. (Det är inga direkta citat från någon, men exempel på nivån som varit ibland.
Och nu är det plötsligt inget fel med att sätta detta - ja jag kan inte säga annat - missfoster efter en häst! Kanske den fungerar, men jag vidhåller att den är ful som stryk!
Jag som helst kör fyrhjuligt, med tanke på vad jag har för häst, som jag inte tycker passar med rockard, skulle hellre använda en sulky än den vagnen!
Endast, och endast då, om jag skulle vilja träna maraton men inte hade pengar till en riktig, skulle detta kunna vara ett alternativ medan jag sparade pengar!!! Inte vid motionskörning för nöjes skull!
Jag hoppas jag inte annars brukar klanka ner såhär på saker (förutom på dom som kallar kallblodstravare för nordisar, och kärror för vagnar
) men nu kan jag inte vara tyst!
Här pratar vi väl mera utseende än funktion, när det gäller denna vagn, och det har väl inget att göra med om en häst tål järnhjul eller slädar? Lika lite som jag skulle förnedra min nordis med rosa tofsar i manen skulle jag vilja ha en sådan vagn!!!!
Lotta
som kanske skaffat ovänner nu, men lite estet måste man väl få vara!!