vad tror ni om den här?

Sv: vad tror ni om den här?

oh... det vore väldigt roligt att få komma o hälsa på o se o provåka dina vagnar! Är inte så erfaren av körning så det vore roligt att få mer inblick!

var bor du då?

Är det ok att jag hänger med? :bump:
Har ju inte heller såå långt till dig har jag för mig :smirk:
Hehe jag vågar nog inte, Fia-Lina kanske bits! :D

/L

Det här är vad jag kallar maratonvagn.
Rolf.
DSC00522.jpg

Bara kul, och jag kan sätta på henne munkorgen :rofl:

Livsfarliga lilla russet kan vi låsa in i gamla hönshuset :banana:
Lotta

oh vad skojjigt... blir nästan en liten minu buketräff jue! Jag hakar gärna på!!!! Tror jag borde hitta till dig med...*ler*

tar med mig en fil ifall huggtänderna skulle kika fram :-)

ingen skillnad förutom hjulen...den maratonvagnen var rätt ful den med :)

Föredrar equus eller troeds nya om man ska gå på snygghetsfaktorn!

Vad kul att ni kanske ska träffas!
Finns det fler doldisar i Umeå som vill köra häst tillsammans eller bara ta en fika bakom en hästrumpa är jag med! (Ska bara kolla så pållen är inkörd först)

Ja nu när stor häst har munkorg o ilsket russ inlåst då kan man nog komma! :bump:
Om du inte har värsta rottwailern som är ogästvänlig eller argsint make? :eek:
:rofl: :D :rofl: :D

Ja överlever nog :smirk:

/Lisa

Ingen hund (pga maken, som inte är så argsint) och maken hålls i båten, där han bara hittar mera röta. Då kan han iofs bli lite grinig, men det brukar inte gå ut över gäster!

Kom på efteråt att det är ju jag som är Fia-Lina här på forumet..... och efter mina inlägg i den här tråden blir jag inte förvånad om du undrar om jag bits;)

Lotta

Men vänta lite, är du samma person som Tappsveden?
Eller har jag fått nåt om bakfoten nu.. :p

Köp den inte! Måste vara bland de fulaste jag har sett:devil: . Maraton vagn kan man då inte kalla den! Ser mest ut som en höjd flakvagn.
/M

Ja jag kom på att hästen heter Lina (din pålle) och du heter Lotta men båda kan ju bitas :D

Anfallande katter?
Andra farliga djur? :cool:
Jag tror nämligen alla okända har en sabeltandad tiger som hoppar på en vid hembesök :eek:
:rofl: :banana: :D

/Lisa

nej... tappsveden är min syster. skrev tråden på hennes inloggning... inte meningen men blev så

*fniss* diego är söt jue! tror inte Lotta bits hårt... nafsar lite kanske...eller? *sneglar på Lotta*

Bara om jag blir retad! :angel:
Eller om ni säger att mina vagnar är skrot, selen dålig tillpassad, hästarna för feta och maten oätlig (kanske lite risk på sista punkten, eller hur blev det?) :D
Lotta

*skrattar* nå... ska inte klaga på sele eller vagnar... inte på tjocka hästar för den delen eftersom jag har allt det där hemma :-)

maten går nog ned den med! PM:ar senare

Haha!
Ja det är därför käk serveras efter hästturen, för om vi säger det minsta illa om din hästhållning kan vi glömma käket! :D
Så det som vi ser kommer ut här sen, riktigt skitsnack bakom ryggen :devil:

Nej :D vi (iaf jag) är glad att hälsa på nån vettig hästmänniska, o oavsett hur det kommer att bli, blir det kul! :bump: :banana:

/Lisa

Liknande trådar

Körning Hej Det här frågan har säkert kommit tusentals gånger, men jag har sökt och googlat men inte hittat svaret. ;) Vi har tänkt...
Svar
10
· Visningar
1 976
Senast: Anna_
·
Z
Körning Hej, jag är ny på detta så såga inte mina dumma frågor helt nu.. :3 Vi köpte en gammal vagn och fick en loksele till den. Perfekt...
Svar
13
· Visningar
6 030
Senast: Zab
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka