Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
ingen skillnad förutom hjulen...den maratonvagnen var rätt ful den med
Föredrar equus eller troeds nya om man ska gå på snygghetsfaktorn!
Vad kul att ni kanske ska träffas!
Finns det fler doldisar i Umeå som vill köra häst tillsammans eller bara ta en fika bakom en hästrumpa är jag med! (Ska bara kolla så pållen är inkörd först)
Ingen hund (pga maken, som inte är så argsint) och maken hålls i båten, där han bara hittar mera röta. Då kan han iofs bli lite grinig, men det brukar inte gå ut över gäster!
Kom på efteråt att det är ju jag som är Fia-Lina här på forumet..... och efter mina inlägg i den här tråden blir jag inte förvånad om du undrar om jag bits
Bara om jag blir retad!
Eller om ni säger att mina vagnar är skrot, selen dålig tillpassad, hästarna för feta och maten oätlig (kanske lite risk på sista punkten, eller hur blev det?)
Lotta
Haha!
Ja det är därför käk serveras efter hästturen, för om vi säger det minsta illa om din hästhållning kan vi glömma käket!
Så det som vi ser kommer ut här sen, riktigt skitsnack bakom ryggen
Nej vi (iaf jag) är glad att hälsa på nån vettig hästmänniska, o oavsett hur det kommer att bli, blir det kul!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.