Vad tycks?

Sv: Vad tycks?

f1ef8520.jpg
[/IMG]

Host...hmm..ho-baksele..HOST..6-10 kg..host..framtung..Host..host..:angel:

Kram den alltid så vansinnigt jobbiga Trygg med sitt rättspatos..
JAG tycker din häst är helt underbar Lisa, bara så du vet.:love:
Men kunde inte låta bli..jag är ju den jag är och jag jagar o jagar...För det verkar som om ni inte sopar framför egen dörr alltid!!:D

Jag bara ääälskar den rockarden :love: :love:
Men det skulle vara en armésele till, och naturligtvis med baksele!

Lisa, varför masar du dig inte ut och kör, gamla hästar behöver hållas igång, för att inte stelna till ;)

Om du inte vill ta rockarden har du ju provat här hur man gör, och kälkar har ni väl hemma? :idea:

Lotta

Aaagghhh!!!!
Ja för det första sno inte mina bilder :devil:
Den är inte framtung när man sitter i, har ju höjt sittsen :smirk:

Ursh nej den där kommer jag inte köra mer.
Ska köpa en 4-hjulig vagn ist, och jag tror jag har en på gång för 500 kr :smirk:

Fast i snöyran kommer man ju ingenstans :eek:
Varken med häst eller bil snart :crazy:

/L

Jag är lite seg och vill ha lite tid på mig om jag ska ut o köra och det blir för lite tid över när jag jobbat och gjort stallet klart för dagen.

Och dom senaste tre mån har jag jobbat 5 dagar i veckan, dock inte så långa dagar men även snö o mörker sätter lite käppar i hjulen.

Snön gör så jag öht inte kommer in där jag har alla körbara grejor :(
Att pålle är barfota gör ju sitt oxå :crazy:

Ja allt är väl lätt fixat på nån vecka, men just nu känns det som jag hellre vill sälja skiten o flytta :crazy:
Att jag hela tiden är själv gör ju sitt, samt lite motarbetad :(

/L

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 671
Senast: Sel
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 896
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 500
Senast: Sassy
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 422
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar