Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, tyvärr är det min pålle som skulle säljas(snyft). Han är redan såld!
Det gick supersnabbt. Känns lite tomt, men faktiskt rätt bra att ha lite mera tid till familjen nu. Man får väl grooma lite istället!
Jodå, han ska vara körhäst. Förhoppningsvis komma ut och tävla också. Han bor numera ca 12 mil väster om Stockholm tror jag att det är. (016 i riktnr). Jag hoppas såå att det blir bra!!
Ja vad skönt att han kom till bra hem
Tycker det är såå svårt för jag ska själv sälja några ponnyer
Jag har sett massor av hästar komma o gå hos några i släkten, "hästhandlare"
Det finns inget värre än att se en såld häst hämtas, av någon som menar att en rädd o utmattad häst ska slås med en kätting för att gå fram/resa sig upp
Som jag skrev så skull ett rakt bett sitte bra till Kotte. Sedan så skull jag vilje ha någe tak på vagnen. Det är så jobbigt att köre med paraply tyck jag.
Gravid - 1år Har två vaginala förlossningar bakom mig som enbart är förknippade med positivitet! Var så pepp inför den andra just på grund av att den...
Hästhantering Det är inte ovanligt att de får lite spooky-perioder därikring. Hade nog gjort ett avslappnat, enkelt och bra pass i ridhuset och sedan...
Hästhantering Faktum är att vi har en lite större sjukhage/mindre paddock som är grusad men med en del växtlighet som växt upp igenom. Den skulle jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.