Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Körning Jag har ett pelham som jag tänker prova köra med (rakt, mullen mouth och utan tungfrihet om någon undrar över det.) Jag vet om att man...
Svar
17
· Visningar
1 720
Senast: Nora
·
F
Körning och köpa den här hästen istället. Känner att den är mer för mig, lite fogligare och dessutom så får man ju perfekt anpassad utrustning...
2
Svar
24
· Visningar
1 932
Senast: Carolus
·
Körning vad bör man tänka på när man kör in? Kan man köra in en häst som är 11år? Va tror ni om det?
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Carolus
·
L
Körning Hur mycket svårare är det igentligen att köra par om man endast kört enbet. Jag tänker mäst på ett litet shettispar :) två svarta...
Svar
1
· Visningar
813
Senast: miamiamia
·
Körning Som ni ser rubriken. Jag har kollat på exuilex men då finns det ett för kallblod o ett för full. Fullhuvudlagen var ju mycket finare...
Svar
10
· Visningar
1 105
Senast: Djurjouren
·
E
Körning Vad är det för svart smörja som Equilex selarna är ingnodda med när man får hem dom? Luktar starkt och färgar av sig utav bara tusan...
Svar
17
· Visningar
1 049
Senast: Hilly
·
Körning Vi har nu äntligen fått tag i en begagnad Troed-gigg :bump: Den är mörkblå och jag funderar nu på tävlingskläder. Måste man ha kavaj...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Lill76
·
A
Körning Jag undrar varför det finns så många olika att välja på? Vi har kört med vanligt träns och bett hittills. Kan någon berätta för mig...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: _L_
·
P
Körning Var får man tag i en sådan till ett vettigt pris och hyfsad kvalité? Har en alldeles nyrenoverad loksele till min nordis, men tyvärr...
Svar
13
· Visningar
1 201
Senast: roslagen
·
F
Körning Välkommen till körforumet! Här pratar vi mycket, alltså har mycket redan tagits upp. Kolla gärna bland följande länkar innan du...
Svar
14
· Visningar
2 288
Senast: Egonson
·
P
Körning Göteborg horse show närmar sig=) Någon som ska dit? Kan undra vem som tar hem segern i fyrspannen, nu när både Fredrik och Tomas är med:)
2 3
Svar
52
· Visningar
2 807
Senast: Hilly
·
G
Körning snart kommer selen och vagnen sen så ska vi sätta igång inkörningen.. inte för jag tror den kommer bli så dramatisk men iaf.Första häst...
Svar
1
· Visningar
946
Senast: Dragonfruit_
·
F
Körning Nu får ni hjälpa Fjunet att fnula på detta. Har blivit erbjuden en minishettis i nästan samma ålder och färg som den jag har nu...
Svar
9
· Visningar
1 130
Senast: Asa_S
·
P
Körning Hej mine venner. Vad har ni gjort med ere körehäster i dag? Jag och Kotte var ut på ena riktig långer tur idag. Det är så skönt nu när...
Svar
8
· Visningar
950
Senast: åke
·
B
Körning Som endel av er vet så vill ju inte mitt sto backa. Nu ger jag upp. Vi har provat på alla sätt och vis med det går bara inte. Finns det...
Svar
12
· Visningar
1 251
Senast: Cantilda
·
F
Körning Har tyvärr ingen scanner, så jag fick fotografera lite av mina ritningar. Vad tror ni, kan den fungera? Borde jag ha en "pinne"...
2
Svar
28
· Visningar
3 352
Senast: Geisli
·
Körning På måndag den 17 April skall jag köra KM. Det blir min första tävling som kusk!!! Vad skall jag nu tänka på inför min premiär...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 014
Senast: Fjunet
·
Körning är det någon här inne som har tips på hur man kan göra en egen svängel? :confused: :confused: gärna bilder!
Svar
9
· Visningar
1 441
Senast: Tappsveden
·
S
Körning Hejsan! Jag har en Varmblodsvalack, på 165cm, som är ganska så slimmad.Han har gått på travet på travet och jag har haft honom i 4...
Svar
6
· Visningar
1 198
Senast: xbella
·
Körning Det blir långt det här, men hoppas ni orkar. Vill lämna en liten bakgrund som kanske besparar er en del frågor! Har ett litet russ som...
Svar
16
· Visningar
2 111
Senast: Beverly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka