Sv: Köra KM

Tack alla för erat stöd!!! Det lär behövas...:crazy:

Har lite problem med fotografen eftersom det är min groom... Men det finns säkert någon där som kan föreviga vår första tävling. Jag måste ju bevisa för er att jag är med:D

Hör av mig i morgon med resultatet. Jag har sikte på jumboplatsen;)

//Ella

Nu är det avklarat!!!

Jag tog inte jumboplatsen, jag kom näst sist i både dressyr o precision, vilket jag är jätte nöjd med!!! Jag har en underbar häst!!!! Har bara kört Anton 4 gånger...

Bilder kommer senare!

//Ella

Ella-82 skrev:
Nu är det avklarat!!!

Jag tog inte jumboplatsen, jag kom näst sist i både dressyr o precision, vilket jag är jätte nöjd med!!! Jag har en underbar häst!!!! Har bara kört Anton 4 gånger...

Bilder kommer senare!

//Ella

GRATTIS!!! :bump:
Första steget är ju alltid det värsta! :D
Väntar mig att se er här i Åstorp i maj då!;)

Tack!!!

Menar du lätt klass tävlingen i Maj? För det är väl inga fler slalomtävlingar hos er nu? Vi är nog inte rikigt redo för så "stora tävlingar" än...

Har du tänkt mer på träningstävlingen här i Maj???

Grattis till andraplatsen!!! :angel: Ja, bakifrån i och för sig, men ni kom inte sist! Blev det några bilder?

Lotta

Ella-82 skrev:
Tack!!!

Menar du lätt klass tävlingen i Maj? För det är väl inga fler slalomtävlingar hos er nu? Vi är nog inte rikigt redo för så "stora tävlingar" än...

Har du tänkt mer på träningstävlingen här i Maj???

JOOOO! Här e en träningstävling till!!!! :bump: Dom satte in en extra den 30:e april! :banana: Kommer ni då???? :bump:

Fia-Lina skrev:
Grattis till andraplatsen!!! :angel: Ja, bakifrån i och för sig, men ni kom inte sist! Blev det några bilder?

Lotta

Bilder kommer snart! Ja nu kan vi ju nästan bara bli bättre... Hi hi

Cämz skrev:
JOOOO! Här e en träningstävling till!!!! :bump: Dom satte in en extra den 30:e april! :banana: Kommer ni då???? :bump:

Är det dressyr o precision då eller??? Hade tänkt vara med på en clear round hoppning den dagen, men jag får tänka lite...

Om jag kommer till dig, kommer du till Laholm den 14 Maj då???;) ;) ;)

Ella-82 skrev:
Är det dressyr o precision då eller??? Hade tänkt vara med på en clear round hoppning den dagen, men jag får tänka lite...

Om jag kommer till dig, kommer du till Laholm den 14 Maj då???;) ;) ;)

Det är bara precision!
Nybörjar-, lätt- eller medelsvår klass!
Man får nog vara med i alla om man vill det iofs! :D

Jag kan sätta ihop en hoppbana till dig i ena ridhuset om du vill de, så kan du få hoppa me! ;) :D

Nja, är väldigt osäker på det där med att åka iväg och "tävla"!!! :eek: :crazy:
Men du verkar helt klart MYCKE modigare än mig så det hade varit kul att få se er här nere! :bump: :banana:

Senast ändrad av en moderator:

Fjunet skrev:
Ska du ställa upp då? :)

Ja, jag tror det-till 99% säkert! :D
Jobbar egentligen så jag måste bara se om någon vill byta med mig! :cool:
Du då???
Ska du vara med?
Sista gången för "säsongen" ju!!!

Jag vet inte om jag är så modig:angel: Men jag tycker att det är så kul!!! Ska prata med min tränare o se vad han tycker.
Jag skall grooma i Åsbo dagen innan, så jag är väl helt slut efter det...

Tack för att du ställer upp o bygger en hoppbana:D Du vill verkligen att jag skall komma va?

Nej, jösses. Jag ska inte vara med. Ivarje fall inte med min ponny. Kanske med stallägarens, ska börja eventuellt träna för AC med honom eftersom stallägaren ej har möjlighet själv.

Ohhh e de tävling i Åsbo den 29:e??
Lätt eller mer avancerad??? :D

Fjunet skrev:
Nej, jösses. Jag ska inte vara med. Ivarje fall inte med min ponny. Kanske med stallägarens, ska börja eventuellt träna för AC med honom eftersom stallägaren ej har möjlighet själv.

Varför kan du inte vara med me din egen???

Har jag inte förklarat det innan?
Min vagn klarar inte en till person.

Cämz skrev:
Ohhh e de tävling i Åsbo den 29:e??
Lätt eller mer avancerad??? :D

Jag tror att det är både lätt o msv klass.

Vi skulle egentligen åka till Borås, men den blev inställd. Så nu försöker vi komma med i Åsbo istället, men det är fullt, så vi får se om vi kan få en reservplats. Hoppas hoppas!!!

Fjunet skrev:
Har jag inte förklarat det innan?
Min vagn klarar inte en till person.

Just de ja!!
Minnet e bra men kort!:D
Är det inte minishettis stallägaren har oxå då? Eller e de en "vanlig"?

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 131
Senast: Barbabelle
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 221
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka