Scandinavium

Sv: Scandinavium

Nej, jag hade lite annat för mig under den helgen!;)
/M

Det gick ganska bra! Han var lite för på G i dressyren och stark. Han brukar ju inte vara så så det var nog bara att det var första gången ute i år. Fick 43 straff i dressyren så det var okej men långt ifrån vår max kapacitet. Konerna gick bra var nolla! Maraton körde jag väldigt försiktigt då det var första träningen i år. Han kändes jätte bra förutom första hindret då han var lite konfenderad. Nu har han fattat att man skall gallopera i maraton och bjuder jätte bra själv. Vattnet gick bra och broarna med. Så jag får nog vara nöjd! Sitter nu och väntar på om jag kommit med till Danmarkstävlingen. Står först på tur att få en plats.
/M

Vad kul att det funkar. Dressyren vet vi ju att ni kan så om det börjar lossna ordentligt i precision och maraton så kommer det nog att gå jättebra i år. Jag hejar på dig! :banana: :banana:

Är det kö för att få åka till Danmark? Hoppas du får åka i alla fall.:)

Ja sverige fick så få platser i år och det är ju många som skall dela. enbet, par, ponny. Jag står först på tur att få en plats så hoppas på besked under veckan!

ok,då förstår jag. fast lite jobbigt att inte veta om man får åka när det är så kort tid kvar.

Jag har sagt att jag behöver ha besked ett dygn innan. Så jag är berädd på att åka i sista sekunden och kommer att förbereda allt precis som om det var tävling.
/M

Ja, då är det ju bara att åka om det blir en plats.
Jag har precis bokat flyg till Rom. :eek: vad har jag gett mig in på???

Jag skall hålla tummarna stenhårt att du får åka...

Har du bokat utan mig och Anna hur ska det gå! Vi var ju livrädda att släppa dig lös i Frankrike och för att inte tala om när vi skulle köra bil i de större städerna:eek: . Men det var en super kul resa:rofl: Med en hel del roliga händelser och sena nätter på nattklubbar. Jag kommer oxså ner vill bara inte boka redan nu då känns det som om man har gett upp innan man ens börjat!
/M

hehe, kan erkänna att det jag är mest orolig för är att ta mig från flygplatsen till tävlingsplatsen i hyrbilen om jag är själv:D

Håller med om att frankrike var en superresa. Hoppas på en upprepning nu. Jag har inte bokat något boende än, så jag inväntar dig innan jag gör det. något ska väl gå att få tag i även om man är sent ute.

Fast helst vill jag se dig köra förstås.

Ska kolla med Anna om hon ska med! Det kan ju bli kul! Vilket flygbolag har du bokat med?
/M

Jaa!! Gör det. Jag bokade via flygvaruhuset tror flygbolaget hette alitalia. De flög från Arlanda. Skulle va jättekul om hon också kom med.:)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Världscupen i hoppning närmar sig med start den 20 oktober. SVT sänder live både på linjär-tv och Play under de 14 kommande tävlingarna...
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under många år var duellhoppningen ett populärt inslag under Gothenburg Horse Show på Scandinavium. Nu finns den inte med i programmet...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: ufot
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I måndags började det brinna i Lisebergs nya vattenpark Oceana. Våldsamma lågor och tjock svart rök spred sig från anläggningen och...
Svar
0
· Visningar
212
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I dag, onsdag, tar hästarna och publiken över Scandinavium i fem dagar framöver. Gothenburg Horse Show inleds med klasser för svenska...
Svar
0
· Visningar
196
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka